ßumu Yani Topram. Kandırmayın Kendinizi .s Dünyanın Sonu DeqiL ya Ne oLursa oLsun ßirgün Yine ßuLuşursunuz, heLede ßu aranızdaki Sevgi Varsa Kesin ßuLuşursunuz. ßende Çok KÖtü ßişey Var diye Acı cekiyor Sandım :/
ßumu Yani Topram. Kandırmayın Kendinizi .s Dünyanın Sonu DeqiL ya Ne oLursa oLsun ßirgün Yine ßuLuşursunuz, heLede ßu aranızdaki Sevgi Varsa Kesin ßuLuşursunuz. ßende Çok KÖtü ßişey Var diye Acı cekiyor Sandım :/
Çaresini Verir Elbet.. Rahman Ve Rahimin Merhameti Biter mi Kurban Olduğumun Merhameti Bitmez Ki..
Belki Kalsa Daha beter Şeyler Yaşayacaktık.. Her Yaşadığımızda Bir Hayır Vardır Elbet..