Kardeşlik...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
Alışırsın Pelda ablacım sıkıntı yapma Telefon var , internet var Yüz yüze gibi olmasa da bir nebze hasreti giderir..Yeterki sen canını sıkma
 
Tepkiler: Pelda-_- ve FatoŞ

FatoŞ

Üye
Alışırsın Pelda ablacım sıkıntı yapma Telefon var , internet var Yüz yüze gibi olmasa da bir nebze hasreti giderir..Yeterki sen canını sıkma
Varda Canım Lakin Onda Yok .. Nasıl Desem Ailesinde Sorun Var..Buda Bize Yansımakta..
 

FatoŞ

Üye

Fatoş Ablacım Allah sabır versin Kötü bir durummuş gerçekten...Ne diyeceğimi bilemedim.
Ah Canım Sağolasın Allah Razı Olsun . Kötü Hemde Çok Kötü ..
Sabır Gerek Fatihimm ..
 
Tepkiler: Pelda-_-

MasteLaa

Üye

Ah Canım Sağolasın Allah Razı Olsun . Kötü Hemde Çok Kötü ..
Sabır Gerek Fatihimm ..
Allah senden de Razı olsun Fatoş Ablacım..Umarım sabrınızın sonunda selamete ulaşırsınız..
 
Tepkiler: Pelda-_- ve FatoŞ

-efşan

Üye
Yahu bu ne hüzün böyle? Ne oldu kardeşinize sizin?
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye

Allah senden de Razı olsun Fatoş Ablacım..Umarım sabrınızın sonunda selamete ulaşırsınız..
Sağol Fatihim İnşAllah ..


- - - Eklendi - - -

Yahu bu ne hüzün böyle? Ne oldu kardeşinize sizin?
Gitti Elimizde olan Şeyleri Yapmaya Çalıştık İnsanların Hak yiyişleri Daha Beter Etti.. Hocamız İle Konuşuyoruz Arayın Diye Diğer Hoca Atlıyor.. Karışma.. Dediğim Şey Şu İdi Allah Hakkını Bırakmasın..
Kardeşimiz Acılar içinde Kıvranırken Hemde..
 

-efşan

Üye
Ne ise bana yorumsuz kalmak yakışır bu konuda. Allah kavuştursun.
 
Tepkiler: FatoŞ

Pelda-_-

Üye
    Konu Sahibi
Alışırsın Pelda ablacım sıkıntı yapma Telefon var , internet var Yüz yüze gibi olmasa da bir nebze hasreti giderir..Yeterki sen canını sıkma
Onlar osaydı idare ederdikte... O İmkanlar bile yok kardeşim ...

- - - Eklendi - - -

Kardeşimiz Tek Deil Fatoş'm Bizde Acılar İçinde Kıvranıyoruz... Ve düzelte bildikleri halde düzeltmeyen hocalarımızın gözlerine bakarak kıvranmaya devam ediyorz ...

- - - Eklendi - - -

Yahu bu ne hüzün böyle? Ne oldu kardeşinize sizin?
Kardeşimizi Boş Yere Kaybettik Daha ne olsun Cengi? Hüzünlenmemiz için yetmez mi?
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye


En Acısıda O KArışma diyen Hocanın Yüzüne Görmek..Öyle Acı Vericiki..
 

marist

Üye
ÜzüLmeyin ßeaa :/
 

-efşan

Üye
Kullanıcı adım ile hitabınız daha iyidir Pelda Hanım.
Konuya yabancıyım. Öyle de kalayım en iyisi.
 

FatoŞ

Üye
Her Ne İse Kardeşim Hayırlısı Ne ise O Olsun..
 
Tepkiler: Pelda-_-

Pelda-_-

Üye
    Konu Sahibi



ELde Topram. AsLında ELde oLan ßirşey Ama ßiz KaßuLLenemiyoruz. Dünyanın Sonu DeğiL ya ELßet Yine Kavuşursunuz. ßu Kadar ÜzüLmek Gerekmez Topram.
Kabullenmek Ağır Geliyorda Ondan... O Gitti ßirdaha ßuluşmamız Mucize
 
Tepkiler: FatoŞ
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...