Kardesler Yardim Edin

myevren

Üye
    Konu Sahibi
Kardesler Yardim Edin
Arkadaşlar ben bi kızı çok seviyorum. Çok aşığım. Canımı bile verirm. Herşeyi göze aldim, ve çıkma teklifi ettim. Aldığım cvp ben sana mı kaldım oldu. Biraz çirkin olabilirim ama çok seviyorum dedim. Sen yarını bekle seni dövdürtecem dedi ve sınıf hocamıza söyleyecek. Ben ne yapmam lazım
 
O kızdan hayır gelmez sana.. Allahından bulsun boşver uğraşma zamanla geçer bi süre sonra hiç bişey hissetmezsin
 

MrExpert

Üye
Ben olsam kızı tokatlardım
 

marist

Üye
Kızın yaptıgını hiç begenmedim
 
senden yapmanı istedigi kendisinden uzaklaştırmak bu yaklaşımda bulunmus.2.si kimseye şikayet etmicek bundan adım gbi eminim bu konuda rahat ol.3.sù çirkin diye 1kavram yoktur arkadaşim bakımlı ol yeterli.ET DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR HESAP DÔNER.
 

SquaLTR

Üye

Arkadas gayet gercek cevap vermiş katiliyorum. Bakımlı ol yeter.
 
O bakmasini bilmiyor. Leyla da kara kuru biseymis. Mecnuna sormuşlar neyini begendin diye, siz onu benim gozlerimle göremezsiniz demiş. O kiz söylediği laftan utansin önce.
 
Tepkiler: Dede

V/RS

Üye
Hocaya söylese hocada bana hesap sorsa sevmek sucmu hocam derim sonrada kıza döner seninde neyini sevmissem ağzın yüzün kayıkmış zaten der çeker giderim
 
Tepkiler: Dede

en önemlisi 1 kız için can verilmez kardeş bunu sakın unutma.ülkemizde buna benzer şeyler görüyoruz ölümle sonuçlananlar,intahar vakaları.sen her şeyden önce erkeksin ağır olcaksın.sen kızın ardından koşarsan primin düşer bunu untma sakın.2 kur yaparsın kenara çıkar bakarsın duruma.işık yeşil se bakar zaten bunu send hissederşın.ama burda durum çoook farklı şikayet bile edio bırak gitsin,1 gün pişman olup sen aklına geldiginde sen zaten çoktaan mutlulugu bulmuş olurşun.oda senin durumunu anlamis olur.SU AKAR YOLUNU BULUR.
 
Tepkiler: Dede

Samet.25

Yapcak bisey yok gidecen okula hocaya kotu bisey demedim dicen
 
dunyada herkesin bi nasibi vardir dostum.ancak dogru yeri ve dogru zamani kollamalisin.eger bu degilse ki degil gibi gorunuyo,az daha sabret

- - - Eklendi - - -

dunyada herkesin bi nasibi vardir dostum.ancak dogru yeri ve dogru zamani kollamalisin.eger bu degilse ki degil gibi gorunuyo,az daha sabret
 

MaxiHan

Üye
"Ama merdivenden dicektim ki bunları söyledi bana" diceksin. "o kızıncada merdivenden diyemedim çünkü teklifimi kabul etmedi diye söyledi derdi bende üstüne gitmedim" diyeceklerin bu kadar
 

myevren

Üye
    Konu Sahibi
Ben bu kızı her zaman görüyorum. Aynı sınıftayız. Unutmak mümkünmü bilmiyorum. Olmuyo ışte. Ama unutmaya çalışıyorum. Ne yapmam lazım tam olarak bilmiyorum. Zaten bakımlıym. Bilmiyorum
 

MaxiHan

Üye
Hiç bir şey olmamış gibi davranıcaksın tabikide
 
Ben bu kızı her zaman görüyorum. Aynı sınıftayız. Unutmak mümkünmü bilmiyorum. Olmuyo ışte. Ama unutmaya çalışıyorum. Ne yapmam lazım tam olarak bilmiyorum. Zaten bakımlıym. Bilmiyorum

kardesim zaten unutmak diye bisi yoktur alismak vardir hic sormamis gibi davran keske teklif ederkin kabul edeceginden emin olsaydin
 
hocaya sevmek gunahmı de sız hıc sevmedınızmı de

sonra arkadan
muslum gurses hangımız sevmedık sarkısı calsın acıların cocugu seklınde sırana otur ders boyunca uyu

kız da pısman olur belkı