karar veremedim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
karar veremedim
Arkadaşlar uzun zamandir kullandigim wv transporter t5imi degiştirmeye karar verdim. Ama hangi arabayi alacagima henuz karar veremedim. Aklimda iki model var birisi yine transporter t6 multivan birisi de yeni jetta. Aslinda multivan Turkiye'de yok o yuzden araci firmalardan temin edebilirim. Jettanin da dizelini duşunuyorum cok hoşuma gidiyor ama uzun zamandir t5in rahatligina aliştigim icin kucuk arabadan biraz cekiniyorum sizce hangisini tercih etmeliyim.


 
valla abi ticari bir işle ugraşıyorsan yada sık sık seyahat ediyorsan ve çok fazla şeyi yanında götürüyosan jette ya gerek yok.Ama yani jettanın da bagajı geniştir oda yeter aslın da ama sen bilirsin bu benim düşüncem
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sagol kardeşim ticari olarak kullanmiyorum ama seyahat bolca yapiyorum bir de uzun yolda transporterin rahatligina aliştim. O yuzden jettadan cekiniyorum yoksa şehiricinde cok guzel ve klas bir araba.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Abi aslında ikisinin ortası caddy ama yeni kasaları ilgimi çekmedi doğrusu.Hoşuma gitmedi.Hem motor olaraj hem tip olarak.
Ben sana baştan söyleyeyim büyük arabaya alıştıysa asla yapamazsın küçük arabayla : )
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
cadyy'i oldum olasi sevemedim. Bir de ayni dedigin gibi kardeşimin arabasina binince yerden gidiyormuşum gibi geliyor ama bu jetta aklimi fena kariştirdi
Bir de biraz kullandim zevkli bir sürüşü var aslinda.
 

__xXx__

Üye
bence abi jetta alma bi arkadaşımın babasında var pek memnun değiller aslında sana şunu söyleyeyim geniş olsun dizel olsun az yaksin diyorsan renault kabulüm diyorsan fluence al 730 km yolda 150 lira mazot harcadık biz arkadaşım ile hızımız da 110 civarındaydı hemde yayla gibi araba
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

sagol arda ama reno sevmiyorum daha dogrusu fransiz arabalarini sevmiyorum. Bahsettigim multivan t6 da %6 mazot yakiyor yani fluence ile nerdeyse ayni ve eminim ondaki konfor ve guvenlik renoda yok. Aslinda idealim audi a4 ama fazla agir kaciyor işe onunla gidip gelirsem patrona ayip olur
 

__xXx__

Üye

niye olsun abi yakışır sana alalım bi a4 yada 3 serisi bi araba ortalığın tozunu attır
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


niye olsun abi yakışır sana alalım bi a4 yada 3 serisi bi araba ortalığın tozunu attır

eyvallah kardeşim ama dedigim gibi patron bmw520 binerken ben de ona eşdeger bir araba alirsam farkli dedikodular cikar. Ayrica patron da zıt alabilir. Ama multivan fazla dikkat cekmez bir de ben oyle fazla dikkat ceken biri olmayi sevmiyorum. Galiba multivanla devam edicem. Belki bir iki yil sonra kendi işimi kurarsam o zaman idealimi alirim.
 

__xXx__

Üye

allah hayırlısını nasip etsin abicim peki vito düşünür müsün?
 
sagol kardeşim ticari olarak kullanmiyorum ama seyahat bolca yapiyorum bir de uzun yolda transporterin rahatligina aliştim. O yuzden jettadan cekiniyorum yoksa şehiricinde cok guzel ve klas bir araba.
boşver abi jettayı falan 2005 volvo s60 var temiz rahatlığı tartışılmaz 32 bin tl den bırakalım.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Alacaksın sıfırı 3-5 sene kafa kulak rahat olacak..
İkinci elde yok burda boya var,burda darbe varmış,o çalışmıyor ,bozuldu parça değişecez ..
 
aslında paran olacak son model sport arabaları alacaksın vergisi gelene kadar gezeceksin sonra satıp başka alacaksın onunda vergisi gelene kadar tozacaksın. Dur bakalım magnumdan aston martin bana çıkarsa ben böyle yapmayı düşünüyorum
nasılsa hayal bedava
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...