papakudioflu
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
bence abi jetta alma bi arkadaşımın babasında var pek memnun değiller aslında sana şunu söyleyeyim geniş olsun dizel olsun az yaksin diyorsan renault kabulüm diyorsan fluence al 730 km yolda 150 lira mazot harcadık biz arkadaşım ile hızımız da 110 civarındaydı hemde yayla gibi araba
sagol arda ama reno sevmiyorum daha dogrusu fransiz arabalarini sevmiyorum. Bahsettigim multivan t6 da %6 mazot yakiyor yani fluence ile nerdeyse ayni ve eminim ondaki konfor ve guvenlik renoda yok. Aslinda idealim audi a4 ama fazla agir kaciyor işe onunla gidip gelirsem patrona ayip olur
niye olsun abi yakışır sana alalım bi a4 yada 3 serisi bi araba ortalığın tozunu attır
eyvallah kardeşim ama dedigim gibi patron bmw520 binerken ben de ona eşdeger bir araba alirsam farkli dedikodular cikar. Ayrica patron da zıt alabilir. Ama multivan fazla dikkat cekmez bir de ben oyle fazla dikkat ceken biri olmayi sevmiyorum. Galiba multivanla devam edicem. Belki bir iki yil sonra kendi işimi kurarsam o zaman idealimi alirim.
boşver abi jettayı falan 2005 volvo s60 var temiz rahatlığı tartışılmaz 32 bin tl den bırakalım.sagol kardeşim ticari olarak kullanmiyorum ama seyahat bolca yapiyorum bir de uzun yolda transporterin rahatligina aliştim. O yuzden jettadan cekiniyorum yoksa şehiricinde cok guzel ve klas bir araba.
allah hayırlısını nasip etsin abicim peki vito düşünür müsün?
boşver abi jettayı falan 2005 volvo s60 var temiz rahatlığı tartışılmaz 32 bin tl den bırakalım.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?