karakutu atari vardı hatırladınızmı???

alpme

Üye
    Konu Sahibi
karakutu atari vardı hatırladınızmı???


almaları için bizimkilere ne yalvarmıştım ama sonra kaç tane joistik eskitmiştim hatırlamıyorum
birde bunun öyle scart girişi falan yoktu direk anten girişi vardı kanal arar gibi arayıp atari yayınını bulup öyle oynuyodun.

birde şöyle bir oyun vardi ki süper; "riverraid"



birde şu vardı;

 
Tepkiler: Dafny, yagmurlu5045, Hkn's ve 10 diğerleri

EroL

Emekli Yönetici
Vaaaaaay kol dayanmıyodu ilk aldığımız zamanlar babamla abim benden fazla oynarlardı Ben küçüklüğümde sokakta top oynamaz evde atari oynardım ne günlerdi bee
benimde favori oyunumdu
 

alpme

Üye
    Konu Sahibi
bende riverraid için saatlerimi harcardım süper di
bundan sonra da "sega" furyası başladı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Tank oyununa bayılırdım ya
Düzinelerce atari kolu bozmuşumdur..
 

alpme

Üye
    Konu Sahibi
harbi hatırlamıyormusun ?
 

Kblub

Üye
ahhh süperrrrrr
 
Sürekli TANK Oynardım Bide Mario
 

merty24

Üye
ben bu atarilere yetişemedimde son cıkan aterilere yetiştim ama bu oyunları az oynamadım benimde iki kol eskitmişliğim vardir
 

cemee61

Üye
river herkesin favorisiydi... simdide hic bir seyi begenmeyiz...
 

haltie

Üye
bende de vardı vay be.şu tarzan oyunu vardı bunda bir türlü geçemedim onu
 

aLone

Üye


bitiyorum şu oyuna ya 'tank'
 

haltie

Üye
aynen buda güzeldi çok zorlaşıyordu bu ilerlerde ama
 

EroL

Emekli Yönetici
biz bu tankı enişteyle birlikte oynardık ne günlerdi beeee internet geldi mertlik bozuldu
 

haltie

Üye
grafikler ne dandikmiş ozamanlar bunlar gerçek gibi gelirdi
 

TopFury

Üye
Çoğu oyuna zaten hala VNes'ten devam ediyorum
Doğru valla.Tankın tam adı '90 Tank'dı...
Kaç sene oldu...Hala geçemiyorum yaw...