Karadelik gibi bişe oldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Karadelik gibi bişe oldu
BENDE BENQ LCD MONİTOR VAR. EKRANIN SOL TARAFI HERŞEYİ YUTUYOR İMLECİ KLASÖRELİR HERŞEYİ ORAYA GÖTÜRÜNCE YUTUYOR




resimde göründüğü gibi pembe kısıma imleci yaklaştırıyorum sanki devamı varmış gibi imleç gidiyor sonra imleci geri çıkartmak için ne kadar soloa çektiysek o kadar sağa çekmemiz gerek oluyor

normalde ekranın kenarlarına imleci sürüklersen kenarda ucu gözükür kaybılmaz sıkışır kalır ama pembe kısım işi bitiriyor

ilginç bir vaka yardım ederseniz tşk
 
ne dediğini anladım. kuzenin pc de böyleydi..
ekran kartı driverını güncelledi düzeldi
 
    Konu Sahibi
deniyim kardeş saol sonucu yazarım

- - - Eklendi - - -

bişe dicem ekran kartını nasıl güncellicem eskiden bi yerden açıyodum şimdi unuttum
 

lolaman

Üye
Resmini çok beğendim gerçekten güzel çizmişsin ben anca cin ali çiziyorum
 

Otroligt

Üye
Ekran kartı modelinin sitesine gir ordan yükleyebilirsin.
 
    Konu Sahibi
ya ben direk güncellemeye basınca diyorki bu zaten güncel ondan bişe olmuyor:S
 

Otroligt

Üye
Benim kolonlarım neden oluyordu manyetik alan yüzünden. Pembe bölgeye yakın manyetik birşey varsa kaldır ordan
 
    Konu Sahibi
bu arada ekran kartı RADEON 9200 PRO Family alttaki RADEON 9200 PRO SEC Family YARDIM!!!

- - - Eklendi - - -

VALLA kalerüfer peteği var ama o hem üste hem alta etki eder bende sadece pembe kıısım
 

Otroligt

Üye
Directx in güncel mi peki?

- - - Eklendi - - -



Böyle bir site var burdan seçenekleri işaretlersen uygun driveri bulabilirsin.
 
    Konu Sahibi
saol kardeş bi deniyem sonucu yazem

- - - Eklendi - - -

xp .......
 
bunu indir ve yükle
 
    Konu Sahibi
indiriyorum

- - - Eklendi - - -

ati filan çıkktı
 
    Konu Sahibi
benimki ati deilki neden bunuu yukluyom

- - - Eklendi - - -

ati catalisy control center
 

Otroligt

Üye
Radeon ATI nın ürünüdür çünki
 
    Konu Sahibi
öylemi

- - - Eklendi - - -

az kaldı
 
    Konu Sahibi
vallahi oldu sağ olun ar olun hepnize tşkler

sonuç (başkalarıda ogrensin die): ekran kartını güncelle


son bişe ekraının solt üstünde rengarenk sarı lacivert kırmızı noktalar var bunlar ölmüş pixellermi acep
 

Otroligt

Üye
Bilmiyorum ki konunun uzmanına kalıyor o iş Yardım edebildiysem ne mutlu iyi forumlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...