Kapandı ve açılmıyor.

    Konu Sahibi
Kapandı ve açılmıyor.
Merhaba, ben HTC Desire X kullanıyorum. Dün telefonda mesajlaşırken bi anda ekran gitti. Telefon kapandı. Açmaya çalıştım fakat açılmadı. Şarja taktım ve kırmızı şarj ışığı yanıyor fakat telefon açılmıyor. Destek hattını aradım sağ olsunlar hiç yardımı olmadılar. Ne yapmam gerek? Sizce sorun ne olabilir?
 
Servise götür ekran kartı bitmiş olabilir veya daha fazlası
 
Bence bi başka sarj aleti dene kırmızı sarj yok demek sarji tamamen bitip sarj aleti sarj etmiyo olabilir.
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar, hiç uğraşmadan servise verdim. Bakalım ne olacak.