Kafama göre...

    Konu Sahibi
Hiç dövmelisini görmedim..
 
    Konu Sahibi


kedi canını senin..


----------Eklendi @ 23:20:00 ---------- Yazıldı @ 23:18:21 ----------

Bayılıyorum şuna yaa...




----------Eklendi @ 23:25:35 ---------- Yazıldı @ 23:20:00 ----------



 
Tepkiler: haltie

EroL

Emekli Yönetici
 
    Konu Sahibi

  • Dünyanın en pahalı cam markalarından biri bi şehrin otobüs durağını camdan yapıp içine fazlasıyla para koymuş. Bunu gören insanlar günlerce gecelerce yumrukla demirle camı kırıp parayı almaya çalışmış ama başarabilen olmamış. Aynı firma Türkiye'de bu uygulamayı yapmış, ilk gecede durağı söküp çalmışlar.








 
Tepkiler: Şehriyar
    Konu Sahibi
 
her şeyin bir raconu var. Tekme tokat dalmay ne gerek var. Bir matkap yeter buna
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
[video=youtube;VZv_k0zDdNI]http://www.youtube.com/watch?v=VZv_k0zDdNI[/video]
 

Praetor

Emekli Yönetici
 

haltie

Üye






arada bende böyle oluyorum
 

EroL

Emekli Yönetici


----------Eklendi @ 02:47:01 ---------- Yazıldı @ 02:46:20 ----------

oha artık ne zaman gördün onu Halit yıkıldım yaa aynı video
 
Tepkiler: haltie
    Konu Sahibi
Aynen aynen...

----------Eklendi @ 20:43:26 ---------- Yazıldı @ 20:40:10 ----------



----------Eklendi @ 20:44:27 ---------- Yazıldı @ 20:43:26 ----------

oyyyyyyyyyyyyyyyy...
 
Tepkiler: -efşan

haltie

Üye


 
Tepkiler: Yasminozz ve -efşan


----------Eklendi @ 01:23:16 ---------- Yazıldı @ 01:22:51 ----------

Doğru Teshiş
 

haltie

Üye





----------Eklendi @ 15:23:35 ---------- Yazıldı @ 15:03:02 ----------



edwardın minikliği
 
Tepkiler: -efşan

haltie

Üye





süper yapmış eleman