Kafama göre...

    Konu Sahibi
Bu fotoda kedi varmış..
 
    Konu Sahibi
Evet çok sonra gördüm ben de..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Fotoğrafı çekende sonradan farketmiştir

----------Eklendi @ 18:40:44 ---------- Yazıldı @ 18:35:13 ----------

[video]http://www.cezmikalorifer.com/video/izle.php?id=6185[/video]
 

Revengeful

Emekli Yönetici


----------Eklendi @ 19:54:43 ---------- Yazıldı @ 19:54:06 ----------

 
    Konu Sahibi


Hayattan soğudum..


----------Eklendi @ 23:08:32 ---------- Yazıldı @ 23:02:42 ----------





----------Eklendi @ 23:10:57 ---------- Yazıldı @ 23:08:32 ----------



 

Apit"

Üye
Paylaşıldıysa affola
 
    Konu Sahibi
Paylaşılsa da sorun yok..burada istediğin kdr paylaşabilirsin beğendiğin şeyleri..1-2-3-5-7 kere hiç farketmez...kafana göre takıl..
 
    Konu Sahibi
yok abi bulamıyorum ben şu kedileri...

----------Eklendi @ 16:07:02 ---------- Yazıldı @ 16:02:30 ----------

Bunu buldum..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ikisindede gördüm

----------Eklendi @ 16:20:48 ---------- Yazıldı @ 16:20:18 ----------

ilk resimde tam ortada diğer resimde ise taşların üstünde yukarda
 

Praetor

Emekli Yönetici
Kediler ne güzel saklanmış öyle ya
Şıp diye bulmak zor
 
    Konu Sahibi
Ben zorlandım vallaa.. şu fotoda da yaşlı teyzeyi gördüm ama genç kızı bir türlü bulamadım kardeşim söyledikten sonra görebildim ancak..

 

Praetor

Emekli Yönetici
Sana bakmıyor da o yüzden