Kafama göre...

haltie

Üye




----------Eklendi @ 23:51:22 ---------- Yazıldı @ 23:47:54 ----------

 
    Konu Sahibi


----------Eklendi @ 00:16:24 ---------- Yazıldı @ 00:15:26 ----------

Son fotoda damat geç kalınca yerine eleman koymuşlar sanırım.. terlikler fln yıkılıyor..
 

haltie

Üye
son fotodan sonra evlenmekten vazgeçtim.ölmüş gömmüşler sonra yaşadığını düşünüp geri çıkarmışlar sanki gelini


 
    Konu Sahibi
Halit ya gülmekten gözümden yaş geldi valla..uyku fln kalmadı...harbi gelinin yüzü ne öyle yaa..
 

haltie

Üye
Gözlerine bakma sakın gelinin az önce bakayım dedim 5dk ka ekrana kitledi beni

----------Eklendi @ 00:53:06 ---------- Yazıldı @ 00:44:25 ----------




 
    Konu Sahibi
Evet farkettim yok oldun bir an...

----------Eklendi @ 00:55:32 ---------- Yazıldı @ 00:53:22 ----------



Öncelikle ohaaa...

Diğerleri ne ayak...fantaziye bak yaa...


----------Eklendi @ 00:56:19 ---------- Yazıldı @ 00:55:32 ----------

Kadın mutlu gibi de adam boğuluyor sanki..
 

haltie

Üye


----------Eklendi @ 01:01:28 ---------- Yazıldı @ 00:58:13 ----------