Kafama göre...

    Konu Sahibi
Anıl diye şeyh mi olue..

 

Praetor

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: EroL

Praetor

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: EroL
    Konu Sahibi




----------Eklendi @ 21:07:55 ---------- Yazıldı @ 21:06:26 ----------