Kafama göre...

EroL

Emekli Yönetici
Kedi şefkati
 

EroL

Emekli Yönetici
 

'Lorelai

Üye
Ben de şarkı paylaşayım .


----------Eklendi @ 20:19:26 ---------- Yazıldı @ 18:38:06 ----------

Off ya bir karikatür vardı beğendiğim dakikalardır bakıyorum bulamadım

----------Eklendi @ 21:03:58 ---------- Yazıldı @ 20:19:26 ----------

 
Tepkiler: Yasminozz ve fullwar

EroL

Emekli Yönetici
 

fullwar

Üye

Kusursuz iş. Bir tek kamerayı unutmuşlar.
 

'Lorelai

Üye


----------Eklendi @ 19:53:59 ---------- Yazıldı @ 19:45:12 ----------

 
    Konu Sahibi
ohaa..





bayılıyorum şu karikatüre yaa...


----------Eklendi @ 20:33:34 ---------- Yazıldı @ 20:31:40 ----------



 

DiaBLoS

Admin


Neresine sokuyor bu ya
Ne koymuş orasına
 
    Konu Sahibi
isa ve havaryuları..



----------Eklendi @ 20:47:17 ---------- Yazıldı @ 20:46:20 ----------



 
    Konu Sahibi
o ne be..

 
Tepkiler: 'Lorelai ve Praetor