Kafama göre...

Türkiye'de böyle bir şey yapıldığını düşünsene
bir daha her hangi birine vurabileceği hatta kullanabileceği bir organını bırakmazlar
bu haberi ben uzun süre önce görmüştüm de saçma geldi bana biraz, sanki asparagas
 
    Konu Sahibi
ayy çok güldüm ama yaa...


ooo güzel olmuş...



--------------- Ekleme ---------------

Alındı...

 



 
    Konu Sahibi
 

EroL

Emekli Yönetici
ver ediyom oraleti
 



 

Reşwan

Emekli Yönetici
|
 

Reşwan

Emekli Yönetici


--------------- Ekleme ---------------

 
    Konu Sahibi
Gecelerde uykum eksik yüzde tebessüm.....
 


Yetenek Sizsiniz Almanya - Balyoz Kadın

bu arada iyi ki burası "kafana göre" kafamıza göre olmuş biraz kusura kalma