Kafama göre...

    Konu Sahibi
Tanımazsın sen..



 
Tanımazsın sen..




bu videoyu da izlemiştim

sana akhisar girişinde olan bir kazayı izleteyim aynı şekilde radara denk geliyor görüntü:

 
    Konu Sahibi
Kötü olmuş kaza....





--------------- Ekleme ---------------

Kıyamamm..kaşınıyo dmk ki...

 

teknik bir arıza mı olmuş burada sen buraya mı yazdın bu cümleyi
ayrıca şu radarı neden hala koyup duruyorsun
 
    Konu Sahibi


deliii yaaa..




--------------- Ekleme ---------------

yaa isim aynı çıkıyo ama video farklı olmalı ??
 
ben aynı video diye bakmıyordum

kedi süperdi
 
    Konu Sahibi
Beni de şüpheye soktun...

maymun inadı..

 
maymun hesaplamış ki çekiyor köpeğin korkaklığı
 
    Konu Sahibi
oyyyy nası zoruna gitti....

 
kıyamam belli etmemeye çalışmış ama kedidir döver hiç dinlemez
 
    Konu Sahibi


 



Esk.e giderken Balıkesir taraflarında kıstırmıştı beni de buna benzeri
ön cam kesinlikle patlayacak demiştik arkadaşla. Bir elimle direksiyonu tutarken diğer elimle cama destek veriyordum. Neyse ki bir şey olmadı ama gerçekten inanılmaz bir şey
 
    Konu Sahibi

Verilmiş sadakan varmış...kötü bişey olsa gerek..hiç bi şeyden korkmasa sesinden korkar insan..di mi..
 
Verilmiş sadakan varmış...kötü bişey olsa gerek..hiç bi şeyden korkmasa sesinden korkar insan..di mi..

bir de aracın içindeyiz düşünsene :d camlara vurduğundaki ses ayrı kaporta kısmından gelen ses ayrı ben kesin araç hurdaya dönmüştür dedim meğer sadece kuru gürültüymüş
neyse ki bir şey olmadı ama Allah korusun yaya denk gelinse ceviz büyüklüğündeki taneler öldürür bile. Havanın durulduğu sürede bir benzinliğe girdik ve silgeçlerde hala kalıntıları vardı, benzin pompacısının dediğini hatırlıyorum:

-Abi siz nereden geliyorsunuz



öyle tuhaf bir yer ki o alana girdiğinde başlıyor çıktığın an aniden hava değişiyor, aynı yerde daha önce de çok ciddi bir şekilde sis yakalamıştı s@hr@ nın kabusları gibi
 
    Konu Sahibi

evet tahmin edebiliyorum.. Bnm gördüğüm en büyük dolu fındık tanesi kadardı...



Veletlere bak...
 
fenalık gelmiştir tabi dibinde bilmem kaç desibel haykırış olunca
 
    Konu Sahibi