Kafama göre...

Reşwan

Emekli Yönetici
Şu yürüyen adamlar değil miydi, ben onlara şaşırmıştım


evet evet nasıl kayboldu onlar öyle yerine bunlar yazılmış
Alıntı: Starsley göndermiş. >


--------------- Ekleme ---------------

bende bunu eklerim
 

Praetor

Emekli Yönetici
Adamlar var zaten
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bo/k olmamış hocam ya


 
    Konu Sahibi
ı see dead people...
 
    Konu Sahibi
Ata bugün ii çalışıyosun...aferin..
 

Reşwan

Emekli Yönetici
o.. şimdi maxicep'te praetor ata hayırdır bugün burdan çıkmıyorsun.? kafana göre galiba