Kafa Karıştırıcı..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

anlarkn

Üye
    Konu Sahibi
Kafa Karıştırıcı..
Arkadaşlar sitelerde gezerken kafamı cok karıstıryor..
Nokia 500 ve 603 aynı işletim sistemini kullanıyor.. İkisde 1 ghz. pek farklı özellikleri yok. Ama duyduğuma göree Nokia 500 performans olarak 603 ten güçsüzmüş ..
Neden güçsüz bilen varsa yardımcı olabilir.
 
500 de gpu yok oyunlardan performans alamıyorsun angry birds açmıyor..veya kasarak açıyor
 
Tepkiler: anlarkn

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
500 de gpu yok o yüzden hd oyun falan oynanmıyor
 
Tepkiler: anlarkn

anlarkn

Üye
    Konu Sahibi
Hmm anladım saolun..
 
zaten belle bile lite versiyonda geldi
 

MrExpert

Üye
500 birazda düşük bütçeliler için yapılmış bir cihaz...
 

KxTR79

Üye
gpu yok ve maliyeti düşürülmüştür bu sayede
 
Grafik kartı olmadığından düzgün oyun oynanmıyor .
 
500 birazda düşük bütçeliler için yapılmış bir cihaz...
elektro worldde c6-01'de, 500'de 599 tl idi .. hadi o 1 ghz tm ama oyun olmadıktan sonra 5 ghz olsa nolur ? c6 kamera yönündende oyun yönündende daha iyi ilginç değilmi
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Arkadaşın dediği 500 daha çok az bütçeli kullanıcılar için
 

doctorrr

Üye
valla anlamadığım nokta şu nokia s40 bile 1 ghz koymaya başladı..ilginç..
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
müşteri performans istiyor yapıcak eli mahkum
 
Millet donanım diye öldü bitti Nokia'da al sana 1 Ghz diyor . Hak vermek lazım .
 
uyanık nokia hep aynı şeyleri pişirip pişirip satıyor
 
Gorilla glass ta kullanlmamş en ufak düşmede ekranı gidiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...