Kadınlar ne ister?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kadınlar ne ister?
Kadınlar ne ister?

Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü. En ünlü giyim markaları Kadınlar Günü'ne özel ortak bir mesaj yayımladı. İşte hem duygulandıran hem düşündüren o mesaj.


Geleceğe umutla bakmak ister. Savaş bitsin ister. Çocukları geri dönsün ister. Çocukları Anadillerinde konuşabilsin ister. Hukuk ister. Demokrasi ister. Düzeni değiştirmek ister. İtiraz etmek ister. Sesi duyulsun ister. Tabuları yıkmak ister. Bekareti, namus simgesi olarak görülmesin ister.


Şiddet görmesin ister. İstediği kişiyle evlenebilmek ister. Kadınlığını doyasıya yaşamak ister. Eşinin arkasında değil, yanında yürümek ister. Kıyafeti üzerinden politika yapılmasın ister. "Saçı uzun, aklı kısa" görülmesin ister. Kazandığını istediği gibi harcamak ister. Eşitlik ister. Yok sayılmasın ister.


Tüm bunları istemenin gerekli olmadığı bir dünyada yaşamak ister.
İşimizi yaparken, kadınlardan çok şey öğrendik, Dünyanın da onlardan öğreneceği çok şey var...


Tüm kadınların Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun.

 
geneline katılmakla beraber..
katılmadığım hususlarda yok değill..
 

omayra

Üye
Evet bunları isteriz Doğru söze ne denir? Dünya Emekçi Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun
 

CoYoTe®

Üye
Doğru Söylenen Söze Ne Denir..Tüm Bayanların Kadınlar Günü Kutlu Olsun
 

CEREN

Üye





Bekareti, namus simgesi olarak görülmesin ister.



biz müslaman ülkede yaşıyoruz ve bu böyle geldı böyle gidecek yani namus olarak kalacak 20yıl sonra bile.




 

neslein

Üye
ewet bunları ister dogru söze ne gerek
biraz gec oldu ama bütün bayanların dünya kadınlar gününü kutluyorum
 

c3r3n

Üye
doğru yerlere değinmişler..
 
Kadınların Istemediği Bişe Yokki Zaten
 

omayra

Üye
bir türk kadını bunu ister mi acaba? dünya kadınları isteyebilir bu yüzden bazı kadınlar ister diye düşünülebilir.


Kadınların bekareti namus simgesi olarak görülmemesini istemeleri ile, "bekareti kaybedelim, bekarete gerek yok" demek aynı şey değil O yüzden Türk kadını da ister bekaretin namus simgesi olmamasını, bekaret yüzünden namus cinayetine konu olmamayı, emin olun
 

delrico

Emekli Yönetici
aynen haklısın omayra tabiki kadınlar nadir yaratıklardır onlara hassas davranmak gerekir eger konuda bekaret ise tabiki bekaretin namus sayılmasını ıstemezzler neyse ortamı germeyeyım tüm kadınların kadınlar gününü ictenlikle kutluyorum ve son olarak son sozum beyler size kadınlarımız olmasaydı biz ne yapardıkagla
 
bu kısım biraz ilginçççç...
 

delrico

Emekli Yönetici
yanlısmıyım dostumm
 

omayra

Üye
nadide yerine nadir demenden kaynaklanan bir sorun var mesajda sanırım. yaratık sözcüğüne de takılmış olabilir canturgay, tabii ondan da dinlemek gerek
 

FerreT

Üye
Konu başlğını değiştirip kadınlar ne istemez desek daha uygun düşer
 

CanceR

Üye
ben şuana kadar çözemedim bence kadınların ne istediği belli değil yazdıklarınız aşağı yukarı doğru olabilir ama kadınların ruh haline bağlı ne istedikleri bugün bişi istiyosa yarın bundan nefret edebilir hiç şaşırmayın bunlar yaşanmış hayat hikayeleri
 

POWER

Üye
Walla kadınlar çok şey ister
ama onları sewin onlar güzel şeyler
 

ouSahin

Üye
Kadınlar o kadar çok şey istiyorki yetişemiyoruz..

bizde birşeyler istiyoruz ama bizi tınlayan yok
 
sağol canım kesinlikle katılıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...