Kadının gücü :d:d

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kadının gücü :d:d
İnsanlığın ilk var olduğu dönemde adamın biri şeytanı yakalamaya
karar vermiş
fakat bunun için 40 yıl boyunca ALLAH'a ibadet etmesi
gerekiyormuş.


Karısıyla, dostlarıyla ve bütün dünya ile ilişkisini kesmiş ve 40
yıl boyunca ALLAH'a ibadet etmek için inzivaya çekilmiş.


40 yıl sonra ALLAH, ibadetinin karşılığı olarak ona şeytanı ağzı
kapalı bir şişenin içinde sunmuş.

Adam da karısına o şişeye sahip çıkmasını, yıllardır kimseyi
görmediğinden dünyada neler olup bittiğini öğrenmek istediğini
söyleyerek dışarı çıkmış...


Kadıncağız şeytanı çok merak ediyormuş ve merakına bir türlü engel
olamayıp şişenin ağzını açıvermiş.


Açmasıyla şeytan dışarı çıkmış ve gülerek kadına:
"Merakına engel olamadın ve kocanın 40 yıllık emeğini boşa
çıkardın"


Kadın da şeytana:
"-Sen o şişenin içinde hiç değildin ki"


Şeytan;
-Nasıl olur ?
Şişeden çıktım, sen de gördün.


Kadın:
-O şişenin içinde hiç değildin.
Saçmalama, nasıl o şişenin içine girebilirsin ki ?


Şeytan:
-Gireyim de gör (demiş ve şişenin içine girivermiş)

YANİ
Adamın şeytanı hapsetmesi 40 yılını, kadının ise 5 dakikasını
almış.

alıntıdır...
 

xkadir61

Üye
hemcinsim olarak seni şiddetle kınıyorum furkancan
 
Evet evet güçlüyüz ve özeliz
 

POWER

Üye
1- Bir insanın 40 yıllık emeğine saygı göstermiyorsunuz
2- kendi hatanızı kendiniz telafi ediyorsunuz

Şimdi burda kadınları daha akıllı çıkaracak ne var anlamadım
 
yaşasın kadın lmak büyük özellik ve tam bi zeka gösterisi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...