FatoŞ
Üye
-
Konu Sahibi
-
Allah akıl fikir versin
99000 derece'de kezzap dolu bir kazanın içine atarsan anında ölür bu caniler.başka bir işkence yöntemi düşünBunları alacaksın direk kezzapla dolu bir kazanın içine atıp 99000c derecede cayır cayır yakacaksin. Ölmeden önce dışarı çıkartacaksın. Sonra dışarda boynuna tasma takip istanbulun en işlek caddesinde köpek gibi havlattiracaksin.
- - - Eklendi - - -
çok pis sinirlendimbunlar varya olmesinler . Tek hücreli hapishanede işkence altında yaşasınlar. Bunlara quantanamo bile hediye gelir.
Bunlari yapanları elime verseler hepsinin kafasına levyeyle vururum.
tatlım sen bunu yaparsan onlardan ne farkın olur. Cezalarını verecek kişi biz değiliz, ALLAH verecek zaten.Bunları alacaksın direk kezzapla dolu bir kazanın içine atıp 99000c derecede cayır cayır yakacaksin. Ölmeden önce dışarı çıkartacaksın. Sonra dışarda boynuna tasma takip istanbulun en işlek caddesinde köpek gibi havlattiracaksin.
- - - Eklendi - - -
çok pis sinirlendimbunlar varya olmesinler . Tek hücreli hapishanede işkence altında yaşasınlar. Bunlara quantanamo bile hediye gelir.
Bunlari yapanları elime verseler hepsinin kafasına levyeyle vururum.
sen bunu yaparsan onlardan ne farkın olur. Cezalarını verecek kişi biz değiliz, ALLAH verir.
doğrusu bu zaten ama içimdeki siniri anlatamıorm. Ya bunlar insan değil ya Allah ıslah etsin. Bundanda ağır laf olmaz heralde...tatlım sen bunu yaparsan onlardan ne farkın olur. Cezalarını verecek kişi biz değiliz, ALLAH verecek zaten.
askerlik yok aksama kadar calisma yok her aksam 10 dk disini sıkıcan tammdir hayat kadinlara guzel
''her akşam 10 dk dişini sıksın''ı biraz daha açar mısın? hangi anlamda dediğini merak ettim.askerlik yok aksama kadar calisma yok her aksam 10 dk disini sıkıcan tammdir hayat kadinlara guzel
''her akşam 10 dk dişini sıksın''ı biraz daha açar mısın? hangi anlamda dediğini merak ettim.
''her akşam 10 dk dişini sıksın''ı biraz daha açar mısın? hangi anlamda dediğini merak ettim.
ben anladım galiba.
ama senin yaşadığın hayat hayat değil. üstelik ölümlü bi dünyada yaşadığımızı düşününce senin için üzülüyorum :/fazla merak iyi degil
şunu yapanlara karşı serçe parmağım havada pis pis gülüyorum...Erkek mi? Böylesine bir davranışı sergileyen kişiler, aslında yetersizliklerini böyle tatmin etmeye çalışıyorlar....
ya varya...
ben anladım galiba.
ya bilerek yapıyor dikkat çekmek için ve bizi kızdırmak için ya da gerçekten de odun ve cahal.Tamam AlevcimYorma Kendini
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?