K790----w810 hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

todorov

Üye
    Konu Sahibi
K790----w810 hakkında
arkadaşlar w810 almaya karar vermişken şimdi kafama k790 takıldı acaba çıkmasını beklesem mi ztn aralarında o kadar fiyat farkı da yok sanırım.siz ne düşünüyorsunuz beklemeye değer mi acaba yoksa alsam mı w810 u :yardim: :yardim: :yardim:
 

edebi86

Üye
beklemeye değer k790 süper bir şey kaçırma
 
arkadaşlar k800 teknik olarak k790 dan aşağıda ben k790 aldım çok memnunum
detaylı bilgi için yi tıklayınız
 
Arkadaşlar bende k790 var.Ve kesinlikle w810 ile karşılaştırılmamalı.Arallarında dağlar kadar fark var.Fiyatları arasındaki farkın sebebi ise K790 ın bir K serisi ve W810 un bir Walkman serisi olmasından dolayı.Yani K790 IN 3.2. cYBER-SHOT KAMERASINI W810 UN 2.0 MEGAPİKSELİNE TERCİH etmemek daha doğru ayrıca fonksiyon olarak k790 tabii ki w810a fark açar.Detaylı bilgiwww.sonyericsson.com.tr/
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...