pRime.
Üye
-
Konu Sahibi
-
onu boş bırakabilirsin abi.[ENGİN];6122368' Alıntı:Tamam bende el atayım konuya
- - - Eklendi - - -
Company'ye ne yazıyoruz
keşke öyle olsa ama şartları okudum ve açıkça belirtmişler.bide bakiyomussun cihaz geliyomus adrese
[ENGİN];6122415' Alıntı:email kısmından sonrakileri doldurmalımıyız username,password kısımlarını falan
Acaba Türkiye'den kaç kişi başvurdu
abi benim önerim onu doldur bir hesap al. jolla sayfasında başvuru durumu falan çıkıyor onu alınca. bir de eğer ciddi olarak cihaz alırsak ilerde işimize yarayabilir.[ENGİN];6122415' Alıntı:email kısmından sonrakileri doldurmalımıyız username,password kısımlarını falan
[ENGİN];6122895' Alıntı:
Sende başvurduysan forumdan 4 kişi galiba
abi benim önerim onu doldur bir hesap al. jolla sayfasında başvuru durumu falan çıkıyor onu alınca. bir de eğer ciddi olarak cihaz alırsak ilerde işimize yarayabilir.
[ENGİN];6122937' Alıntı:
Kullanıcı adı'mı da aldım Serdarok.ledim.
Mail'de geldi teşekkür falan etmişler çok anlamasam da ingilizceden idare ediyoruz artık
tamamdır abi şimdi arkana yaslanıp eğlenceyi seyredebilirsin.
[ENGİN];6123045' Alıntı:
Yaslanmaktan vazgeçtim uzandım hemen
elde kıyaslamak için yeterli bilgi yok ki. o kıyaslama bir şeyi göstermez bence.
Bende ön sipariş verdim...inşallah birgün gerçek olur...
arkadaslar bu telefon sadece android uygulamalarinimi calistiriyor baska yokmu?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?