#JollaLoveDay

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];6122368' Alıntı:
Tamam bende el atayım konuya

- - - Eklendi - - -

Company'ye ne yazıyoruz
onu boş bırakabilirsin abi.

- - - Eklendi - - -

bide bakiyomussun cihaz geliyomus adrese
keşke öyle olsa ama şartları okudum ve açıkça belirtmişler.

"ülkenizde yeterli talep olduğu takdirde cihaz sizin ülkenizde satılacaktır. jolla cihazı sizin ülkenizde satıp satmamaya kendisi karar verecektir."

bağış yapanlara cihaz için satış imkanı sunulacak ancak bizim cihazı resmi yollardan alabilmemiz için talep olması gerekiyor. hatta 40 euro bağış ile ön siparişe giren ülkelere bile cihaz satılmayabilir. adamlar sadece talep miktarına bakıyor.
 

[ENGİN]

Üye
email kısmından sonrakileri doldurmalımıyız username,password kısımlarını falan
 

meg1ddo

Üye


- - - Eklendi - - -

[ENGİN];6122415' Alıntı:
email kısmından sonrakileri doldurmalımıyız username,password kısımlarını falan

o jolla hesabi icin galiba, bizim nokia hesabi gibi
 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];6122415' Alıntı:
email kısmından sonrakileri doldurmalımıyız username,password kısımlarını falan
abi benim önerim onu doldur bir hesap al. jolla sayfasında başvuru durumu falan çıkıyor onu alınca. bir de eğer ciddi olarak cihaz alırsak ilerde işimize yarayabilir.
 

[ENGİN]

Üye
abi benim önerim onu doldur bir hesap al. jolla sayfasında başvuru durumu falan çıkıyor onu alınca. bir de eğer ciddi olarak cihaz alırsak ilerde işimize yarayabilir.

Kullanıcı adı'mı da aldım Serdar ok.ledim.
Mail'de geldi teşekkür falan etmişler çok anlamasam da ingilizceden idare ediyoruz artık
 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];6122937' Alıntı:


Kullanıcı adı'mı da aldım Serdar ok.ledim.
Mail'de geldi teşekkür falan etmişler çok anlamasam da ingilizceden idare ediyoruz artık

tamamdır abi şimdi arkana yaslanıp eğlenceyi seyredebilirsin.
 

meg1ddo

Üye
N9 (meego) ile sailfish i kıyaslamışlar galiba

 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
elde kıyaslamak için yeterli bilgi yok ki. o kıyaslama bir şeyi göstermez bence.
 
Bende ön sipariş verdim...inşallah birgün gerçek olur...
 

dawid

Üye
arkadaslar bu telefon sadece android uygulamalarinimi calistiriyor baska yokmu?
 

dawid

Üye
guzel muthis cok iyi o zaman
 

meg1ddo

Üye
tüm özellikler;

 
Tumu degil suandaki tum makinelerdeki standart ozelliklerle duyurulan ozelliklerden bi harman yapmislar