Jelibon Jelibon'um

    Konu Sahibi
Jelibon Jelibon'um



Bugün 5 Dakika Ara Verip Bir Jelibon Yiyeyim Dedim.

3 Tane Ayıcık Şeklinde Olan Jelıbonu Masanın Üstüne Poz Vermisler Gibi Dizdim, Tam Resmi Çekerken Yakalandım.

Kafamı Bi Çevirdim Patronunum Basını Uzatmıs, Yüzüme Bakıp Olanı Bitene Anlamaya Çalısıyor.

Eminim Hakkımdaki Düsünceleri Degismistir Ahaha Hatta Rahatsız Sanıp Korkmustur Benden.

Yahu Sabahtan Beri Oo Kadar Yogunum Kimse Gelmez, Tam da Böyle Bi Anda..

Hem de Kariyerimin Zirvesindeyken .. :P

( Güzel Şeyler Oluyor, Bu Bölümü Daha Sonra Anlatacagım Size ehehe )

 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kada hastanedeki en büyük hasta sensin ne işin olur onların resmini çekmekle
 

DiaBLoS

Admin
Bayılırım Jelibon a ..
Toptan marketten 1 kutu aldım geçen hafta , Mentos ile birlikte .
 
olsada yesem eve giderken mutlaka almalıyımafiyet olsun şekerim görsün patron ee ona da verseydin belki canı çekmiştir adamcağızın
 
    Konu Sahibi
olsada yesem eve giderken mutlaka almalıyımafiyet olsun şekerim görsün patron ee ona da verseydin belki canı çekmiştir adamcağızın
Canımcım

Hilmi Bey Bana Direkmen Şunu Derdi Emin Ol ...

" Bu Samimiyeti Nerden Buluyosunuz Melek Hanım "

Çünkü Bir Kez Öyle Demişti
 

DiaBLoS

Admin
E şimdi bu olmadı . O kadar gösterdin , canı çekenler oldu .. Ne olacak . ?
Birer paket al da gönüllere gir. Hayır işlersin .
 
    Konu Sahibi
Miiletee Alacağıma Kendime Alırr Hepsını Ben Yerım Ellaam
Herkes Alsın Kendıne Ben Kendımden Sorumluyum
 

DiaBLoS

Admin
Cimri insan ... Ye ye ye .
Tamam arkadaşlar ben alıyorum canı çekenlere . Dua edin yeter .
 
™ мγdяєaм;1917881' Alıntı:
Canımcım

Hilmi Bey Bana Direkmen Şunu Derdi Emin Ol ...

" Bu Samimiyeti Nerden Buluyosunuz Melek Hanım "

Çünkü Bir Kez Öyle Demişti




sana bi daha öyle desin de hıh çok bilmiş adam
 
    Konu Sahibi
Cimrilikle Alakesi Yok
Cunku Hepsı Benım Jelıbonum


Bilmiş Değil Nadidecim
Kendi Beğenmiş
 
patronuna çok sinir oldum melekciğim