Jammin PRO by IND 190 - Nokia Belle

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'Şeref'

Emekli Yönetici
Teşekkürler .. Bir güzel tema daha ..
 

najanaja

Üye
ewet kesinlikle çok güzel emeğine sağlık kardeş.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105

Utk4n*

Üye
bunun serisini koydum siteye .
 

AHMED...

Üye
bende ana menüde 3 tane ikon default kaldı dostum resimde tam gösteriyor
 

south

Üye
Tema harika. Teşekkürler.
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşlar

----------Eklendi @ 23:29:46 ---------- Yazıldı @ 23:28:50 ----------

bende ana menüde 3 tane ikon default kaldı dostum resimde tam gösteriyor

onu Bilmiyorum. Tema yapımcısına sormak lazım.


----------Eklendi @ 23:31:40 ---------- Yazıldı @ 23:29:46 ----------

bende ana menüde 3 tane ikon default kaldı dostum resimde tam gösteriyor

birde Utk4n* arkadaşın konusuna bak istersen

www.maxicep.com/symbian-3-wallpaper...es-ind190-anna-belle-hemde-bedava-576910.html


----------Eklendi @ 23:32:06 ---------- Yazıldı @ 23:31:40 ----------

www.maxicep.com/symbian-3-wallpaper...es-ind190-anna-belle-hemde-bedava-576910.html
 
Tepkiler: 'Şeref'

serinaga

Üye
Güzelmiş, teşekkürler ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...