Jailbreak yapmaya mecbur muyum??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Jailbreak yapmaya mecbur muyum??
merhaba arkadaşlar.. turkcellden garantili aldım 32gb 3Gs. sitedeki oyunları uygulamaları görünce indirmek istedim. uygulamaları kullanabilmek için jailbreak yapmak zorunda mıyım? jailbreak yapmadan indirebileceğim oyun veya uygulama var mı?? yardımcı olursanız çok sevinirim..
 

Dawn

Emekli Yönetici
forum sitelerinden indirdigin oyunları programları yuklemek için jb yapman ŞART olmazsa olmaz haa bu Jb yapmadan oyun yukleyemesin anlamına gelmezz itunese girersin 1 dolar ile 199 dolar arasındaki oyun uygulamaları satın alıp itunes aracığı ile yukleme yapabilrsin kolayı gelsin
 
    Konu Sahibi
appstore da free oyunlar var indiriorum beğendiklerimi ama tv olsun radyo olsun biraz kısıtlı. en güzel oyunlar da free değil daha yeni aldım yaa öyle jb mb karıştırmayı hiç istemiyorum açıkçası ama bilmiyorum sonum nolcak )
 

tourek

Üye
Aynem bnde aynibdurumdaym yeni aldm jb yapmak istemiorum ama en gzel uygulamalar jb de uada ucretli app storede. Bu isin sonu jb
 

fubo

Üye
JB yapmaktan neden cekiniyorsunuzki? tabiki yapmak sart deyil ama bu alet jb ile tadindan yenmez bir hal aliyor. yok ben yapmam derseniz free uygulamalarda da guzel seyler var aslinda.
 

atakax

Üye
free ler okadar güzel değil eğer aleti sadece telefon için kullancaksanız yapmayın ama iphone u bir yaşam tarzı olarak görüyorsanız (ki ilerde başlar ) jailbreak yapın derim hem artık işlem çok kolaylaştı eskiden olsa biraz karmaşıktı garanti dışı olayıda restore ediyorsun böylece tekrar garanti kapsamına giriyor
 
bn iphonemi dşnmeden jb yaptım hçbir şekilde sorun olmuo sadece önne gelen yazılımı yüklemiyceksin arkadaşım forumda bircok zevkli uygulama var telefonunu özgürce kullanmalısın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...