itunes iphonumu tanımıyor !!!

    Konu Sahibi
itunes iphonumu tanımıyor !!!
selamlar...
bir adet 1.1.4 versiyonlu iphone sahibiyim. aldığım günden beri itunes'a telefonumu gördüremiyorum. yani telefonuma herhangi bir film, müzik vb.. şeyleri atamıyorum. bilgisayarımın işletim sistemi vista.
yardım edebilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler...
 
xp bir sistemde deneme yapmanı öneririm birde unlock yaptırmayla bir alakası olabilir mi bilmiyorum bende merak ettim şimdi
 
ıphone toptan işe yaramıyo zaten
 

semirar

Üye
arkadaşim
ilk oncee cıhazdan guvenlik kodunu kaldirr.
antıvurus programları yapar fırıwalı kapat.
i-tunesı kaldir tekrardan kur kurulumda hata verırse belgelerimın içınde i-tunese ait hiçbirşey kalmasın hepsını sıl.oyle kurr.
 
iphoneu bilgisayara tak ve bilgisayar kapalı iken bilgisayarı başlat.
 

Haberci

Üye
USB kablosunu PC'nin arkasındaki girişlere tak o zaman görür.
 

iskenlii

Üye
bence habercinin dediğine katılıyorum kablosunu PC'nin arkasındaki girişlere tak o zaman görür.
 
kardeş noldu, çözebildin mi sorununu?
 
    Konu Sahibi
yok ya çözülmedi. herşeyi yaptım ama vistada görmüyor. XP işletim sistemli bir bilgisayara taktığımda gördü. Mac'te görüyor. Heralde vistayla alakalı bir sorun. Teşekkür ederim....
 
vista da service pack1 yüklü mü?
 
izdivaç programına yolla onları tanışsınlar
 
    Konu Sahibi
evet service pack 1 yüklü. acaba sorun ondan mı?
 
Arkadasim sorun itunes te.
itunesin en son surumunu indir ve kur sorun halolur.
 
    Konu Sahibi
evet yüklü. acaba o mu engelliyor.
 
evet yüklü. acaba o mu engelliyor.


Bu konuda emin değilim. Sana şu kadarını söyleyeyim Nokia Software Updater diye bir program var Nokia için ve Nokia , sp1 yüzünden vista desteğini geri çekti. Yani sorun bundan olabilir.

Service Pack 1 'i kaldırmadan önce program uyumluluk modunda itunes'da windows xp service pack2'yi seçip denermisin? Bakalım nolacak...
 
vistada seten sp2 yokkı :=))

--------------- Ekleme ---------------

bende de aynı sourn waRR benımqı Xp
 
Arkadaşlar konu epey eski ama, şuan aynı sorunu yaşıyorum. Bende usbdrive programını kurduktan sonra oluştu bu sorun, belki bu gibi programlar bazı dosyaların üzerine yazarak cihazda yazılımsal sorun oluşturmuş olabilir itunes i kaldırıp tekrar kurmakla çözemedim şahsen. sorun cihazda yazılımsal olarak oluşuyor büyük ihtimalle, belki yardımcı olur die bilgi vermek istedim. bu problemle karşılaşanlara kolay gelsin.
 
ya arkadaşlar bende yurt dışı ıphone var ama bir turlu ı tunesi yükleyemedim yükleyen varsaa bana açilen dönuş yaparsa sevinirm
 

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaşlar bende de itunes sorun vermişti ne yaptıysam olmadı sonunda format atıp yeniden kurdum..
 

mokita

Üye
arkadaşlar i yükledim şuanda 3.12 kulanıcısıyım

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar 2g 3.1.2 kullanıyorum 1.4e geçmek istiyorum. yanlız 7.5 ıtunesi kurdum ama tel görmüyor. son versiyonda görüyor . hata veriyor 8.2 üstü kurun diyor. bi türlü çöz4emedim yardımcı olursanız sevinirim neden görmüyor