İstek!!!! yıldızlı tema effecti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

joe_cenk

Üye
    Konu Sahibi
İstek!!!! yıldızlı tema effecti
arkaşlar 5800 da tema effectinde yıldızlar vardı hareketli ana ekrandada hareket ediyordu belle ye uyumlu böyle bir effect bulabilürmiyiz
 

joe_cenk

Üye
    Konu Sahibi
inşallah sesimizi duyan biri olur
 

Febris

Üye
bende aynı fıkırdeyım o efect i bulursanız 5800 dakını bışeyler yapabılırım..
 
hem o efek bizim tellerdede kasmaz
 

cyber

Üye
bende istitiyrm
 

joe_cenk

Üye
    Konu Sahibi
ya galiba sesimizi duyuramadık

----------Eklendi @ 10:36:42 ---------- Yazıldı @ 10:34:17 ----------

bende aynı fıkırdeyım o efect i bulursanız 5800 dakını bışeyler yapabılırım..

onu bulma ihtimalimiz yok çünkü o efect el yapımı cfw ile eklenmişti cfw nin adıda 5800 megalomania v.2 idi sanırım


----------Eklendi @ 10:41:46 ---------- Yazıldı @ 10:36:42 ----------

kurtuluş abi duyyyyy sesimizi tema effectleri ile aran iyi diye duydum sesimize kulak ver
 
sunrise da kullanmıştı. emin abiye ulaşırsanız verir veya donanımda sulumandonmez (isim yanlış olabilir ) diye bi arkadaş var o da biliyordur..

----------Eklendi @ 11:12:25 ---------- Yazıldı @ 11:09:51 ----------

neyse ben bakıoyrum arkadaşlar bulurum büyük ihtimalle
 

YkPkY

Üye
bellede öyle bi efect görmedim şimdiye kadar arkadaşlar
 

joe_cenk

Üye
    Konu Sahibi
bellede değil zaten 5800 da vardı o effect
 

^BaRoN^

Üye
5800 için olanı deneseydiniz belki olurdu her ihtimal
 

sen bana cfw linkini ver cfw den effect çıkarmak 2 dk lık iş.
 

Febris

Üye

cfw link ver alım o efectı ıcınden
 
efekti alman bişey ifade etmez ki sistemler farklı o efektlerde nerdeyse telefonun her yeri ile alakalı ayarlar mevcut onları düzenlemek gerek direkt olarak çalışacağını sanmıyorum isterseniz deneyin siz yine de
 
efekti alman bişey ifade etmez ki sistemler farklı o efektlerde nerdeyse telefonun her yeri ile alakalı ayarlar mevcut onları düzenlemek gerek direkt olarak çalışacağını sanmıyorum isterseniz deneyin siz yine de

Düzenlemek lazım biraz evet. Hatta anna belle bile fark ediyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...