İstek Twitter // Facebook

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

airselo

Üye
    Konu Sahibi
İstek Twitter // Facebook
neden iphone ve androidlerdeki gibi ne bir facebook uygulaması nede bir twitter uygulaması yok symbiana portlanamıyomu yada portlamıyolarmı :S
 
fmobi var
ondan sonra sosyal ağlar var
onlarda iyi iş goruyor
 

m542tf

Üye
gravity tek geçerim
 

airselo

Üye
    Konu Sahibi
biliyorum onları zaten işte benim sordugum soru farklı
 

qsaw

Üye
portlama olayı var ama ne zaman olur bilmem fakat symbian öleceği içn olacağını zannetmiyorum
 

airselo

Üye
    Konu Sahibi
çok iyi olur belleye
 
Gravity'nin resmi twitter uygulamasından daha çok özelliği var

----------Eklendi @ 15:07:21 ---------- Yazıldı @ 15:06:38 ----------

ve daha hızlı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...