[İstek] Temple Run s60v5

kann1

Üye
    Konu Sahibi
[İstek] Temple Run s60v5
Arkadaşlar bugüne kadar oynadığım en güzel oyunlardan biri bi çok i phone oyunu s60v5e uyarlanmış bununda olanı var mı yada benzeri bir oyun ?

temple run...
 
Buyur kardeş link--------->

Abi sen iyi misin? s60v5 temple run mı?
 

bitman97

Üye
Hem olsa bile iphonedaki gibi falan mı bekliyon ?
 
Bende başlığı görünce sevindim temple run bizim telde
 
Aynen bende bizim telefonda var sandım ya dostum imkansız bu
 

badmus

Üye
Uyandin mi reyiz. Bizim tellerde ne gezer.
 

bitman97

Üye
bu konu beni arama merakına sürükledi ama nerdeee
 

Avunyali

Üye
İmkansız ... Ama benzeri olabilir .. : ))
 

kann1

Üye
    Konu Sahibi
i phone dakinin aynısınin olmadıgını bende biliyorum ama benzeri ?
 
imkansız değil dostlar oviden destek bölümüne girip isteyelim eminim cıkar temple run
 
imkansız değil dostlar oviden destek bölümüne girip isteyelim eminim cıkar temple run

Ovi mi destek mi??? Temple run cikar evet. Ama hani eskiden el atarileri vardiya. Onda saga sola giden engellerden kacmali araba oyunu vardi. Ona benzer bisey cikarirlar iste. Fazlasini bekleyemem zaten.
 
temple run nokia için çıkmadı diye biliyorum çıksa bile java çıkar oda hiç iyi olmaz.
 

Böyle bişey var ama
 

tayo01

Üye
Hacı 5800 128 mb var biliyon demi 434 gpu hızı var[Bi B.ka yaramıyor].
Ne içtiysen söyle bende içiçem.