İSTEK Quake 1-2

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İSTEK Quake 1-2
arkadaşlar quake oyunu daha önce paylaşılmış ama eskide kaldığı için linkler ölmüş.
Bu emülatörlerden ve bu tür bilgisayar oyunlarını telefondan oynamadan anlayan arkadaşlar varsa lütfen iyi bir anlatımla bir konu açabilir mi
Herkesin bundan yararlanacağını umuyorum
herkese iyi forumlar
 
ya sen ne demek istion.quake 2 telde oynamak için mi pc için mi
 
olum sen kime cahil dion.ben senden iyi biliom 5800'ı.aga bak şimdi bende quake dosyaları var quake 2nin.virtual fln var her dosyası.sen bunları mı istion
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar lütfen bilen biri varsa oyun bölümüne paylaşsın.
kaç gündür uğraşıp duruyorum yeterki bir quake açılsında oynuyayım
 
bak şimdi bende quake dosyaları var quake 2nin.virtual fln var her dosyası.sen bunları mı istion
 
    Konu Sahibi
evet onları bulunca anlatıma bakarak yükleyemezmiyiz ?
 
1dk.sana link verem.orada hic biri kırık deil
 
    Konu Sahibi
saol deniyorum

----------Eklendi @ 13:12:53 ---------- Yazıldı @ 13:09:53 ----------


Keymap and baseq2:
bu link çalışmıyor
 
bakıorm 1dk

----------Eklendi @ 13:24:36 ---------- Yazıldı @ 13:20:52 ----------

Tr anlatımı olan adreste en sondaki likte custom1 ve keymap ikisini tek linkte vermis adam onu indir.rardan çıkar ve o custom1'i kullan
 
    Konu Sahibi
Keymap and baseq2: 2shared - download custom1.rar
oda çalışmıyor
 
olum bende çalışıo sendemi çalışmıo
adresine git.
Save file to your PC: DOWNLOAD'a bas aşağı taraflarda!
 
    Konu Sahibi
bende error veriyor
eğer sen indirebiliyorsan dosyayı benim için farklı bir adrese uploadlarmısın ?
 
okey.bekle

----------Eklendi @ 21:57:36 ---------- Yazıldı @ 21:56:24 ----------

doğru hata verio

----------Eklendi @ 21:58:05 ---------- Yazıldı @ 21:57:36 ----------

vala ben bulamayacağım.kusura bakma
 

okankoc

Üye
kuru muhabbet etmeyin yaa varsa verin su lınkıde hepımız faydalanalım medem böyle bi konu actınız iyi forumlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...