İstek:Multiplayerli Pes10-11

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
İstek:Multiplayerli Pes10-11
Evet multiplayer li pes 2010 veya pes 2011 gerek bi bulur musunuz
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşta 6600 ne var ondan varda biim için neden yok
 
Onu bize sorma arkadaşım,git geymlofta mı soracaksın artık.. 6600 kaç senelik telefon , bırakta o kadar tecrübesi olsun..
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
geymloft ne ?gameloft mu demek istein
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...