[İstek] Facebook 5

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

selonuri

Üye
    Konu Sahibi
[İstek] Facebook 5
Facebook'a webden girince orada çıkan facebook uygulamasıni indiremiyorum.
 
Webden girince demiş arkadaş tarayıcıdan yani.Bende indiriliyor fakat yükseltilmiyor nedense..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...