İstek! 3D hareketli tema

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İstek! 3D hareketli tema
Arkadaşlar biliyorum zaten symbian^3 de olsaydı mutlaka burada paylaşılırdı ama yine de sorma gereği hissettim. Android işletim sistemi cihazlarda 3 boyutlu hareketli temalar var. N8 içinde acaba bulunabilir mi? Ya da en azından gelir mi bir süre sonra ? Özellikle bir tema gördüm galaksili bir temasını elinle istediğin gibi şekil verebiliyorsun 360 derece çevirebiliyorsun. Ben N8im de de görmek isterim şahsen. Hiç mi hareketli teması yok Nokia'nın?
 

Burak

Üye
araştırayım biraz bulursam paylaşırım
 
maalesef kötü haber ama hareketli hemde 3D tema symbian 3 te yok.

----------Eklendi @ 15:26:09 ---------- Yazıldı @ 15:25:36 ----------

ve de olmayacak.
 
evet var ben yükledim çokta manyak youtubeden bakın spb software n8
 

Dimi3

Üye
Arkadas tema soruyor.
 
dostum kendim bu gün bi efekt düzenledim 3b gibi geçişleri olan. Çok da güzel beğenebilirsiniz. Ama akşama buraya upload edebilirim. Şimdi işe gidicem.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...