İşteee bir binbaşı daha geldi :) ||----Kİ---||

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İşteee bir binbaşı daha geldi :) ||----Kİ---||
Hayırlı uğurlu olsun, Tebrikler Sibel seni hep biz yarattık bu rütbede o yüzden bize ait

 
Tepkiler: minoo ve Aksi

Aksi

Üye


oouuuv

Oldumu okadar yahu

Saolun Var olun sızın sayenızde efenım

Tesekkurler (=

 

Mehmet

Emekli Yönetici
Tebrikler binbaşım
 

Aksi

Üye


tesekkur ederım
 

'Davut

Üye
Tebrikler Sibel...

Şu Asiliğin ve Aksiliğin olmasa keşke...
 

Aksi

Üye
teşeekkuuuuurrlerrrrrrrr


Asii ve aksii bunlar benı tamamlayan seyler (: olmazsa olmaz
 

Aksi

Üye
Saolun..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun yeni rütben.
 

Aksi

Üye
saol umut (:
 
Renkdaşım tebrik ederim..Galatasaraylı olmandan dolayı da ayrıca tebrik ederim
 

Aksi

Üye
tesekkurler renktass (=
Gs lı olmak Baskadırrr baaşşkaaaaaaaaa
 

haltie

Üye
tebrikler sibel bu yararlı aktifliğinin devamını temenni ederim
 

Aksi

Üye


Eyvallah Saolun

Insalah halıt (:
 

minoo

Üye
bnm konumu Halit açmştı snn konunu da bn açıcaktm
Erol sni warya
şaka şaka eline sqlık Erolcm
Sibeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel AAAŞK!
tbrk ederm btanem deewamı qeliyo inşallah
yürektesin
 

Aksi

Üye
bnm konumu Halit açmştı snn konunu da bn açıcaktm
Erol sni warya
şaka şaka eline sqlık Erolcm
Sibeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel AAAŞK!
tbrk ederm btanem deewamı qeliyo inşallah
yürektesin


oyyhh yavvriimmm
beeyybiimmm
ınsalah kuzum
sende yurecıgımın ortasındasın (:
umuuuaahhh
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...