ALpeRenBuGRa
Üye
-
Konu Sahibi
-
bu sorular öss ile aynı mantıkta hazırlanır gördüğüm kadarıyla matematik ve fen basit budemek oluyorki öss de bu ayarda basit olacak ayrıca çıkan konular birbirine paralellik gösterir
Bende o sene Öss sınavına girmiştim bende dökülmüştüm...evet sorular oldukça basit ben 2004 te girmiştim tüm yılların en zor sınavıydı herkes dökülmüştü...
Bende o sene Öss sınavına girmiştim bende dökülmüştüm...
Ya 2004 yılında ne oldu tam bilmiyorum ama hem ÖSS hem OKS(LGS idi adı galiba) çok zordu yaw...Biri kuyruklarına basmıştı heralde...o senede bi şeler olmuş demek ki soruları hazırlayanları sinirlendirmiş birileri
Başarılar dostum...İnşallah ii çalış sınawda iyi odaklan o kadar...lgs de şansım hiç olmadı en zor sınavdı inş seneye öss de şansım olur
en zor sınav 2004 deildi 2006ydı yani geen yılki son 10yılın en zor matematik ve Türkçesiydi ama girdik iyi kötü bi AL ye yinede
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?