İşte OKS soru ve cevapları !

    Konu Sahibi
İşte OKS soru ve cevapları !
İşte OKS soru ve cevapları !

Fen, Sosyal Bilimler, Anadolu, Anadolu Teknik, Anadolu Meslek, Anadolu Öğretmen, Anadolu İmam-Hatip, Sağlık Meslek, İstanbul Validebağ Anadolu Sağlık Meslek Lisesi'ne ve diğer bakanlıklara bağlı meslek liselerine öğrenci seçme ve yerleştirme ile Polis Koleji'ne girebilmek için yapılan OKS soruları açıklandı.

İşte soru ve cevap klavuzları:

-



-

.
 

Exalans

Üye
bu sorular öss ile aynı mantıkta hazırlanır gördüğüm kadarıyla matematik ve fen basit budemek oluyorki öss de bu ayarda basit olacak ayrıca çıkan konular birbirine paralellik gösterir
 
bu sorular öss ile aynı mantıkta hazırlanır gördüğüm kadarıyla matematik ve fen basit budemek oluyorki öss de bu ayarda basit olacak ayrıca çıkan konular birbirine paralellik gösterir

evet sorular oldukça basit ben 2004 te girmiştim tüm yılların en zor sınavıydı herkes dökülmüştü...
 

Exalans

Üye
bize basit geliyor ama bi oks öğrencisine sormak lazım
 

POWER

Üye
o senede bi şeler olmuş demek ki soruları hazırlayanları sinirlendirmiş birileri
Ya 2004 yılında ne oldu tam bilmiyorum ama hem ÖSS hem OKS(LGS idi adı galiba) çok zordu yaw...Biri kuyruklarına basmıştı heralde...
 
lgs de şansım hiç olmadı en zor sınavdı inş seneye öss de şansım olur
 

MagNum

Üye
en zor sınav 2004 deildi 2006ydı yani geen yılki son 10yılın en zor matematik ve Türkçesiydi ama girdik iyi kötü bi AL ye yinede
 

POWER

Üye
Ben geçen sene kazandım...
 
en zor sınav 2004 deildi 2006ydı yani geen yılki son 10yılın en zor matematik ve Türkçesiydi ama girdik iyi kötü bi AL ye yinede

hyr kardeş hatan var ii araştır tüm yılların en zor sınavı 2004 teydi lgs için konuşuoz tabe o sne tüm okulların puanları dştü burdan da araştırabilirsin

P_O_W_E_R kardeşm saolasın bu arada inş gtcem ank.ya
 
    Konu Sahibi
bu hafta sonu öss de herkese başarılar dilerim.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
En zor LGS 2004 Yılındakiyi çünkü Normalde soruları MEB. Hazırlıyor falan 2004 Yılında Tübitak Hazırlamıştı. Ben 2003'te girmiştim LGS'ye 830 Almıştım şuandaki sisteme göre sanırım 420 civarı birşey.


Haftayada Öss'ye girecez hakkımızda hayırlısı olsun.
 
    Konu Sahibi
MaxiCep Gençliği İçin Şimdi İşte Öss Soru Ve Cevapları ! Diye Başlık Açmak Vardı
:ıslık
 
ya ben 2004 te girmiştim 923 çekmiştim ama mersin fen e gidemedim öle olunca başka bi fen lisesine de gitmek istemedim anadolu ya gittim 1.likle
 

MagNum

Üye
923 vay yavrum vay bide fene gitmem diyo