İŞTE NOKIA nın HAYALİ

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İŞTE NOKIA nın HAYALİ





Click this bar to view the full image.
vidosu burda

sizce yapılabilinirmi böyle bir cihaz
 
adam bunun grafıgını cızdı ise yapar
 

uTku^

Üye
hi-tech gerektirir yapar nokia.
 
Nokia Şirketi değilmi... Bence yapar!! Bakın tasarısını bile yapmış adamlar!!!

_______________________________________________Maxicep Ailesinden Sevgiler!!!

 
bi de bunun ne olduğunu çıkarsamm...
yapılıp yapılamayacağı hakkında bişeyler karalarızzz...
 
yapılabilir teknoloji çok ilerledi sonuçta
 
Yaparlar heralde bundan seneler önce tv bulunmuştu adamlar bu gelinebilecek son nokta demişlerdi şimdi cebimizde net ile dolaşıyoruz
 

xkadir61

Üye
daha neler görecez bakalım.
 

Altun.

Üye
yapılabileceğinden değil. nokia yaratıcılığı olan grafiekrleri kendi bunyesinde topluyr. bunun gibi daha şu anda haya urunu olabilecek bissürü proje war. googleye nokia 888 yazın ve nokia nın turk tasarımcılarından birinin ödül kazandığı projeyi görün derim.

bi kaç resim ekledim





 
chona kaliteli resimler sağolasın ama ben o telefonu alamam yaw ne o solucan gibi elimizde takoz olması lazım ki kavgada falan çıkar vur kafaya değilmi
 

safakk

Üye
valla n serisinin kalınlığından sonra bu da çok ince be kardeşim
 

speedus

Üye
bence yapılabilir ama abartılı olur yaw
 

CanceR

Üye
çok değişik bişi olur yaparsa tutulabilir bence
 

hasisa

Üye
insanın yapamayacağı hiç bir şey olamaz
 

osezer10

Üye
kağıt gibi bişey o ne öyle

--------------- Ekleme ---------------

böle birşey olsa en az 20.000$ falan olur herhalde ne bicim cihaz

bu cihaz bende olcak wayyy beeeee
 

ozgurrr

Üye
Yapsalar Bile Biz 10 Yıl Sonra Filan Alabılırız Cunku Telefon 5 Bin YTL Yi Geçer...
 
abi bunun tuşları nerde arkadaş telefon arıyomu arıyo konuşuyonmu konuşuyon elinin altında bilgisayar varmı var msn varmı var telefon gibi ondan konuşuyon resimde çekiyo kamerayla daha yaww telefonun gördüğünü bilgisayar görüyo
 

gknky

Üye
2011 de piyasada
 
TEL EPEY AKILLI BİŞEYE BENZİYOR