Mehmet
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
Sağol MesudumGüzel Resimler Abi
Evet sisterimiyiymiş brotherım
Hemen yanımızda mezbaha varköpek(Alex) benden fazla et yiyor ....
Allah razı olsun babaBaba at aşağıda
berber yanlışlıkla kestiabi köpeğin kuyrugu dıkkatımı cektı
acemiye düşmüşberber yanlışlıkla kesti
Aynen çok güzel oluyorAbi hayatınızı yaşısıyorsunuz ya bağı bahçeyi çok severim....
Sağolasın Anılım teşekkürlerMaşşalh abi Elmalar süper,bizimde çivrilde var ama az 4 dönüm filan...
Köpekde güzelmiş
evet Halilvay abi güzelmiş
Hiç sorma
acemiye düşmüş
o tarafı çekmedim sus kimse duymasın ortak çıkacakBayağı geniş alanmış.
Abi Halit abiyle benim sebzeler hangi tarafta?
İnşallah Oğuzabi çok güzel mekanın warmış
bir gün inş uğramak nasip edr
Konuların anavatanı dün buraya bir yağmur yağdı sende surat yapıyodun geç onaylıyon diyeWoooowmükemmel olmuş
O kadar konu burada açıldı yani
Teşekkürler Fatih bende bayılırımekşi elmalara bayılırım.Maşallah Allah bereketini arttırsın Mehmet hocam.
Baya büyükmüş, uzaylılar işaret atıyor mu bari
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?