İşte Kendi Yaptığım Telefon :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zoom

Üye
    Konu Sahibi
İşte Kendi Yaptığım Telefon :)
Photoshopta aslında çokta uğraşmadan yaptığım bir telefon bana hoş geldi sizinlede paylaşayım dedim

 

kikaksk

Üye
güsel olmuş...k750i ye benzemiş...
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
ona baktım yaparken arada bir ondan olabilir
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Bu çizimi Nokia'ya vermek lazım.
 

jöly

Üye
çok güzel olmuş
 

cazgir

Üye
Ses çıkışlar ez az 5+1 olmalıydı diye düşünüyorum, sen nedersin 35 1/2
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
şu yandaki ve tepedekiler ses çıkışı oluyo
 

abuvice

Üye
Güzel olmus ama k750 i yi kopya etmissin
 

kikaksk

Üye
stereo ses herhalde ...
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
bilmem, yapsalar stereo olur heralde mono ypacak değiller

bu arada ben bu telefonu kafamdan yaptım demiyorum tabi başka telefonlarada baktım biçimli olsun diye ama k750i ile alakası yok benziyo olabilir.

Amaç photoshopta yapmış olmak k750i nin aynısı olsa bile

birde ipod-nano yapmıştım onuda veriyim isterseniz

 

cazgir

Üye
Sevgili zoom sanatına hiçbir şekilde müdahale etmem mümkün değil. Her ikiside sıkı çalışma.Ben sadece ilersi için yazmıştım 5+1'i. Benim gördüğüm 4 adet çıkış çalışmanda. Yanılıyormuyum ?
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
5+1 felan onları tam bilmiyorum

ama o ses çıkışları yanlardan gidip tepedekilerle birleşiyor yani 2 adet var iki yanda tepeden birleşen

anlamışsındır sanırım
 

VoLo

Üye
güzel çalışma tasarımlarının devamını bekliyoruz
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Zoom abi bu modelde çıksa sen gene beklersin..!

Az daha bekleyim yeni modelleri v.s diye

Çizim Güzel Olmuş..
 

tofy

Üye
çizim gayet güüzel olmuş
 

HuMuRGaN

Üye
güzel bir çalışma ve çizim güzel olmuş
 
Endustri urun tasatrımı bolumunda mi okuyoruz? baya guzel olmus....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...