işte benim telefon:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
işte benim telefon:)
 

cp3kb24

Üye
güzel fotoğrafta çok sade
 
hehehehe telefon galiba çok bunalmış kendine hava almak için delik açmış
 

Doğan

Üye
cam kırıkmı ya s
 

Dawn

Emekli Yönetici
guzel telfon kırık degilde bir yansima var sol ustte
 
    Konu Sahibi
evet perdenin yansıması
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Daha ayrıntılı ve net olarak çekebilirdin
 
benim eski telefonumdan çok güzel tel
 

haltie

Üye
gölge gibi duruyor
 

Mehmet

Emekli Yönetici
D500 mü o
 

eed d500 abmdn bana kalan bnmde snrlenp yere atıp kırdıgım en sevdigim küçük kızım

--------------- Ekleme ---------------

cok güzel bi telefon müthiş ses cıkarıo küçük bi hoparlörü var.. süper
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...