Iste Apple'in Plani .!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Iste Apple'in Plani .!
Teknoloji Devi Apple IPhone5'te Deyim Yerindeyse 'Hayal Kirikligi' Yaratmisti ..

- Haritalar

-Degismeyen Menu

- Ayni Ozellikler

- Ayni Tasarim

Ve Bunun Gibi Birkac Ornek Siralayabilecegimiz Turden YAnlis Yada Hatalar Apple Musterilerini Uzmustu ..

Ancak Apple'in Bunu Yapma Nedenleri Ortaya Cikti ..

Nokia Lumia 920 Ile Buyuk bir Basari Hedefleyen Ve Bundan Emin Olan Nokia ..

Galaxy S3 Ile Rekorlar Kiran Samsung Daha Sonra Galaxy Note 2 Ile Karsilik Verince ..

Apple'da Bunun Ustune 'Gostermelik' Diyebilecegimiz Bir Cihaz Tanitti .. Ve Oda Iphone5 Oldu ..

Simdi Apple'in gizli Plani Su .. ;

Apple Dunya Tarafindan Begenilen Ve Dunyanin En Zengin Sirketlerinden Biri ..

Lumia 920'de Bulunan Ozelliklere, Note2'de Bulunan Donanima Apple Sadece 'Rakip' Olabilecek Bir Cihaz Tanitti ..

Simdi Apple'in Amaci IPhone5'ten Sonraki Artik Iphone6 Mi Olur Yada Baska Bir Isim Mi Kullanilir Bilinmez Ama ..

Butun Yenilikleri Iphone5'ten Sonraki Cihaza Biraktigi Gelen Iddia'lar Arasinda ..

Kisaca ; Apple Telefon Piyasasini Tekrar Elinde Tutmak Istiyor Diyebiliriz ..

Bakalim Teknoloji Devi Neler Yapacak ..

Bekleyip Gorecegiz .!
 
Tepkiler: SkyLaBTR ve Cihanî Sultan
İyi tahmin.Ocak'ta veya Şubat'ta bir model tanıtmalı.Radikal bir model.
 
Tepkiler: Mazlum Somer
lumia 920 de ne yenilik var iphone 5 e gore nokia gitti wp telefon yapti diye nasil satislardan emin ? İphone 5 bos bir cihaz degil ve ios cok verimli bir sistem siz daha wp gormeden atip tutuyosunuz. Apple i hic sevmem ama olay bu
 

SkyLaBTR

Üye
anti-wp ci olduğun çok belli beri biraz belli etme
 
    Konu Sahibi
lumia 920 de ne yenilik var iphone 5 e gore nokia gitti wp telefon yapti diye nasil satislardan emin ? İphone 5 bos bir cihaz degil ve ios cok verimli bir sistem siz daha wp gormeden atip tutuyosunuz. Apple i hic sevmem ama olay bu

Biz WP8'i Gormedik Daha Evet .. Ama WP 7.5'i Hergun Goruyorum Ben .. Her Sabah, Her Aksam ..

Bir Arastir Bakalim Degerli Kardedim Lumia 920 On Siparislerini .. Bir Arastir Halkin En Begendigi Telefonu ..

Biz Atip Tutmuyoruz .. Hersey Ortada .. =]


- - - Eklendi - - -

anti-wp ci olduğun çok belli beri biraz belli etme

Bu Kadar .. =]


- - - Eklendi - - -

İyi tahmin.Ocak'ta veya Şubat'ta bir model tanıtmalı.Radikal bir model.

Bencede .. =]
 
gormedigim bir sistemin anticisi olamam ama siz gonulden baglanmissiniz tabi
 

alaStar

Üye

Kaynak nedir ?
 

pirenuri

Üye
o kadar gizli bir sır da sen nerden biliyorsun ???
 

alaStar

Üye
Hem kim çıkarmış ortaya kimin haberi bu
 

SkyLaBTR

Üye
gormedigim bir sistemin anticisi olamam ama siz gonulden baglanmissiniz tabi

ben kullandım... Lg nin Türkiye de satılan modeli sınıftan arkadaşımda var... Ondan önce de lg nin wm telefonu vardı modellerini hatırlamıyorum... Bulduğum fırsatlarda da kurcalıyorum wp telefonunu... Kullanıcısı kadar bilemem ama görmedim de değil yani... O yüzden bilip bilmeden konuşmayalım lütfen

- - - Eklendi - - -

Yani wp yi de wm yi de az-çok biliyorum... Androidi zaten biliyorum... Ios ta birkaç dakikalık olsa da kurcaladım... Fazla bi bilgim yok iosla... S^3 en yakın arkadaşlarımdan birinde var... Onu da kullandım... Bazen alıyorm telefonunu... Bende de s40 var... Bi MeeGo kullanmadım herhalde
 
    Konu Sahibi
Kaynak Benim Tahminlerim ..

Kaynak ; Maxicep.com/MazlumSomer

=]
 
başlığa bakınca böyle birşey olacağını tahmin etmiştim ve çok saçma bi görüş bence, apple'ın özelliği kullanıcılarını model açısından memnun etmesidir, iphone4 alan birisi 4s çıkınca neden beklemedim diye üzülmez bu yüzden böyle birşey yapacağına pek ihtimal vermiyorum apple'ın
 

cengizba

Üye
Kaynak sensen sorun yok ama artık apple telefonunu değiştirmeli diye düşünüyorum bende kalitesine diyeceğim yok ama belideye hayrına dağıtmış gibi herkezin elinde olması beni markaya soğuttu
 

MertcaN9

Üye


hocam senaryo çok akıcı
 
    Konu Sahibi

Yorum Yapmadan Once Bir Dusun .. Ve Benim Dahil Kimsenin Dusuncelerine 'Sacma' Deme ..
Bunu Yap .. Tamam Mi .?


- - - Eklendi - - -

hocam senaryo çok akıcı

Oyledir, Senaryolarimm .. :P
 

Epple

Üye
Kaynak sensen sorun yok ama artık apple telefonunu değiştirmeli diye düşünüyorum bende kalitesine diyeceğim yok ama belideye hayrına dağıtmış gibi herkezin elinde olması beni markaya soğuttu

Herkesin Apple tercih etmesi, Apple'in bir eksigi degil, aksine artisidir bence
 

cengizba

Üye
Herkesin Apple tercih etmesi, Apple'in bir eksigi degil, aksine artisidir bence

Bunun markanın eksisi olmadığı gayet açık bu kadar insanın iphone seçmesi markanın kalitesini ortaya koyuyor ki ben iphone kalitesin herzaman savunmuşumdur ancak herkez bu kadar araştırmıyor ve önemsemiyor adamda 4s var iki günde 5 dk konuşuyor telde bunun için 4s alıyor sadece gösteriş için yani bi gösteriş objesi oldu marka bu sadece bana göre değil dedim ama cihazlar güzel ve kaliteli....
 

Epple

Üye
Onu kastettginizi anlamamistim. Ama haklisiniz, telefon artik bi gosteris objesi oldu cikti :S
 
Her ne kadar Windows Phone 8'ci olsam da senaryo gerçekleşebilecek gibi. Apple meydanı boş bırakmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...