Akıncı Üye bazı yerler sakin iken bazı yerlerde karmaşa var tabi - - - Eklendi - - - Kayahan14' Alıntı: benim küçüklüğüm hep orda geçmiş 6 yaş civarı ve istanbuldan çok seviyorum orayı sen nerde oturuyorsun orda Genişletmek için tıkla ... sincan
bazı yerler sakin iken bazı yerlerde karmaşa var tabi - - - Eklendi - - - Kayahan14' Alıntı: benim küçüklüğüm hep orda geçmiş 6 yaş civarı ve istanbuldan çok seviyorum orayı sen nerde oturuyorsun orda Genişletmek için tıkla ... sincan
Kayahan14 Üye Konu Sahibi Ulus mamak kızılay dikimevler mi öyle bir şey aktaş gölbaşına gitmiştim he elmadağ a da gitmiştim orası da çok güzel - - - Eklendi - - - Tek anıtkabir e gidemedim kaç kere ankaraya gittim
Ulus mamak kızılay dikimevler mi öyle bir şey aktaş gölbaşına gitmiştim he elmadağ a da gitmiştim orası da çok güzel - - - Eklendi - - - Tek anıtkabir e gidemedim kaç kere ankaraya gittim