İstanbul Aşığıyım!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
İstanbul Aşığıyım!
Her gün iş çıkış saatlerinde ya da sabah saatlerinde trafiğine küfür ettiğimiz, sıkıntıdan delirdiğimiz şehri, İstanbul'a aşığım ben. Başka şehirde yaşayamam ya Çakmağımın üstünde bile Galata Kulesi var.




 
Tepkiler: .Murat. ve tempestshine
Bir ben gidemedim İstanbul'a
 
Tepkiler: FatoŞ

minoo

Üye
    Konu Sahibi
İstanbul başkadır yahu. Bambaşkadır.
 
çok güzel ne kadar sevmesek te havalar güzel olunca gezmek için fırsat kolluyoruz
 

__xXx__

Üye
sen ızmire gitmedin galiba herşeyini bırak trafiği için sırf yaşamam orada istanbuldan izmite 9 saatte gittiğimi hatırlıyorum çekilir mi ora be
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
İzmir'e gittim ama 1 gün gezebildim az biraz. Yok olmaz başka şehir.
İstanbul'u her şeyiyle seviyorum ben.
 


hayır sabah 9 da esenlerden çıktım akşam 18.13 de ızmit merkezdeydim arefe günü diye normalde benim taş patlasın bir buçuk saatimi alır hatta o kadar bile olmadığı olurdu

esenler otogardanmı çıktın yoksa ordamı oturuyorsun
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Esenler'de yaşanmaz çok kalabalık
 

__xXx__

Üye
istanbulda en sevdiğim yer levent nedeni de sağda solda gezen arabalar
 
İst/levent güzel yer aslında
 

__xXx__

Üye
araba derken resimdekileri kasdetmemistim ama bunlarda idare eder
 
Tepkiler: spy ghost

minoo

Üye
    Konu Sahibi
En güzel semt benim semtim
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Kartal
 
Tepkiler: spy ghost
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...