minoo
Üye
-
Konu Sahibi
-
akşam saatimi çıktın yolasen ızmire gitmedin galiba herşeyini bırak trafiği için sırf yaşamam orada istanbuldan izmite 9 saatte gittiğimi hatırlıyorum çekilir mi ora be
akşam saatimi çıktın yola
hayır sabah 9 da esenlerden çıktım akşam 18.13 de ızmit merkezdeydim arefe günü diye normalde benim taş patlasın bir buçuk saatimi alır hatta o kadar bile olmadığı olurdu
esenler otogardanmı çıktın yoksa ordamı oturuyorsun
hmm tamam
yok ben izmitte oturuyorum dayimi ziyarete gitmiştim otogardan değil nenehatun muydu neydi öyle bi mahalleden çıktım yola
Esenler'de yaşanmaz çok kalabalık
Esenler'de yaşanmaz çok kalabalık
otogar'da inen oraya yerleştiği için aslında iyi semt geçen pazar günü büyük olaylar çıkar heralde diyordum çok sessiz bir şekilde atlattık günü bizim ilçeye yakın
orası neresi acaba küçük bir bilgi haniEn güzel semt benim semtim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?