darkblademaster
Üye
-
Konu Sahibi
-
haklısıno zmn en basta coca cola icmeyin geliri direk israil ordusuna akiyor
Coca Cola ' nın barkodu 500 lü bişeyle başlıyor ama İsrail malı.uygulama yapmaya gerek yok ki. 729 ile başlayan barkod numaralı ürünler israil ürünleridir. Allah göz vermiş bakıp görmek yeterli
Arkadaşa katiliyorum.Zaten bunun gibi daha birçok sitede Israil mali olduklarini yalanliyorlar.Kendi açtiklari bir soru cevap sitesinde (hatta bi aralar reklamlardada cikmisti.Insam sevdigini merak eder araştirir sloganiyla merak ettiklerini sorun diyorlardi)Israil ile iliskileriniz varmi sorusuna kesinlikle hayir halka açik bir şirkettir falan yazmislardi.Yani kendilerini sakliyorlar bu yuzden boyle bir uygulama gercekten faydali olabilirCoca Cola ' nın barkodu 500 lü bişeyle başlıyor ama İsrail malı.
Hitler e ilgi duymaya başladım.
beyler ben usenmedim bugunde gittim 200 baskı aldım
dagıttım bakalım nekadaır uyar tarsısılır amaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Güzel fikir ama bir sor millet Telefonsuz dayanır mi . Intihar bile ederler cebi yok diyeİsraili boykot edeceksen telefonu bilgisayarı kullanmayın ve otla beslenin.
sitenin genel formatı yanlış o zamanİsraili boykot edeceksen telefonu bilgisayarı kullanmayın ve otla beslenin.
HELAL OLSUNbeyler ben usenmedim bugunde gittim 200 baskı aldım
dagıttım bakalım nekadaır uyar tarsısılır amaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?