Uygulama israil malları boykot

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
israil malları boykot
Arkadaşlar barkod scanner gibi bi uygulama yardımıyla hangi ürünlerin hangi ülkeye ait olduğunu gösteren bi uygulama tasarlamayi düşünüyorum yardimci olabilirmisiniz yada böyle bi uygulama var ise bunun linkini atabilir misiniz bunu yayalimki kazandirmayalim onlara ....
 

muxo

Üye
uygulama yapmaya gerek yok ki. 729 ile başlayan barkod numaralı ürünler israil ürünleridir. Allah göz vermiş bakıp görmek yeterli
 
Tepkiler: tarik8
o zmn en basta coca cola icmeyin geliri direk israil ordusuna akiyor
 
Tepkiler: avast

muxo

Üye
bu boykotla falan olacak iş degil.1 , 2 liralık teneke kolaya indirgenecek bir şey de degil. boykotu zayıf olan devlet yapar. güçlü devlet yaptırım uygular. bizim israil ile 3 , 4 miyar dolarlık ticaret hacmimiz var.hadi onu keselim diyecegim ama onu yapacak hükümet yok.
 
Evet belki yok ama bizim milletimiz var.bu işi hepimiz yapacak olsak olur allahın izniyle
 

Türe

Üye
uygulama yapmaya gerek yok ki. 729 ile başlayan barkod numaralı ürünler israil ürünleridir. Allah göz vermiş bakıp görmek yeterli
Coca Cola ' nın barkodu 500 lü bişeyle başlıyor ama İsrail malı.
 
Coca Cola ' nın barkodu 500 lü bişeyle başlıyor ama İsrail malı.
Arkadaşa katiliyorum.Zaten bunun gibi daha birçok sitede Israil mali olduklarini yalanliyorlar.Kendi açtiklari bir soru cevap sitesinde (hatta bi aralar reklamlardada cikmisti.Insam sevdigini merak eder araştirir sloganiyla merak ettiklerini sorun diyorlardi)Israil ile iliskileriniz varmi sorusuna kesinlikle hayir halka açik bir şirkettir falan yazmislardi.Yani kendilerini sakliyorlar bu yuzden boyle bir uygulama gercekten faydali olabilir
Ayrica google play storeye uygulama eklemek için tam emin değilim yaklaşik 30$(70tl) gibi bir ucret odeyip gelistirici hesabi almaniz gerekiyor.
 
Coca cala'nın türkiyede toplamda 8 tane fabrikasi var bunun yaninda üretim bu ülkedede yapiyor. Direk olarak gelmez,mc'ye,burger'a şurda burda üretilir dersiniz hamburger köftelerini pınar verir,ee hani baska ülkenin malıydı,nasıl oluyor? Sizin dediginiz olay tam şurada başlar,%100 bütün ürünler,malzemeler temini o firma yapmaz. Fabrika yada french. Sahibi olan kisi saglar. Ana maddeleri ,özleri,kullanilcak,eklenilcek ürünler gelir bunlarda zaten olmazsa olmazidir. Buna örnek vericek olursak,izmir üretimi kola ve mersin üretimi kolayla arasinda daglar olan,tat farki olur. Bunun sebebide ayni yerden tek kisi uretimi saglamaz. Yani dusundugunuz gibi bu urunler direk kutulanmis halde gelmez. O sekilde gelen urunler ne derseniz,cikolata ve seketlemedir,buna en iyi örnek,önceden nutella polonyadan gelirdi ama sonra ülkeye fabrikasi kuruldu ve boylelikle cikolatanin kakao orani dusuruldu,bundan biraz zaman onceye gidin,ilk aldiginiz nutellanin tadini hatitliyorsaniz onda kakao tadi daha baskindi,ülkede üretilince bunun oranlarini degistirdiler ve tadi daha yumusak oldu
 
Tarım tohumlarımın neredeyse tamamını israil den alıyorken ve bu tohumlardan tekrar tohum üretemiyorken coca-cola ile bu işin ozlestirilmesi , sınırlandırılması garip ama yinede destekliyorum
 

canko13

Üye
Hitler e ilgi duymaya başladım.
 
Tepkiler: Türe ve maxirabit

avast

Üye
beyler ben usenmedim bugunde gittim 200 baskı aldım

dagıttım bakalım nekadaır uyar tarsısılır ama
 
beyler ben usenmedim bugunde gittim 200 baskı aldım

dagıttım bakalım nekadaır uyar tarsısılır ama

Evet bunlari dagitin kimse bu ürünleri almasin hatta bu sirketlerde çalışan vatandaşlar aç kalsın.
Oyle birsey yaziyorsunuzki sanki bu mallar dışardan ihraç ediliyor.
Türkiyede üretilip türkiyeli vatandaşlara iş veren bu şirketleri boykot edinde millet işsiz kalsın evlerine ekmek gotüremesinler çünkü bu şirketlerde çalışarak israile yardımcı oluyorlar.
 
Tepkiler: Superfan
Toptan satış mağazasında çalışıyorum
Bu gün gelen esnaflar pepsi ve c turka aldı
Bir azalma vardı satışlarda ama bu gün neredeyse cocacola satmadık diyebilirim
Sanırım vatandaş cola turka sormaya başladı ki esnaf bu yönde alim yapıyor
 
Çoğu zaten gösteriyor örneğin arkadaşın bataryası ni tarattık almanya çıktı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...