isKoot 1.06 (Skype)

MOKIA

Üye
Aga programı kurdum
çok süper tam aradığım proğramdı eline saglık.
yalnız şöyle bir problem yaşıyorum. programdan arama yaptığımda
operatör den şöyle bi uyarı alıyorum. "hattınız bu tür aramalara kapalıdır" Progamın hat ile ne ilgizi var wi lan üzerinden netten araması gerek.
 
teşekkürler maxicep sitesinin en eski üyelerinden biriyim ama site yenilenene kadar bayağı uzak kaldık saygılar
 

daqrx

Üye
Kardeş çok Iyi
 

cnrokt

Üye

bulunduğunuz yerde wirless var ise bağlanırken wirless i seçmeniz lazım yoksa gprs voip gibi bağlantı tipleri bağlanmaya çalışır.. programı kullanmadım ama mantıkta budur..

saygılar.
 

essen

Üye
beyler bu poğram ne işe yarar.
 

vuralcan

Üye
Ya Bu Programi Nasil Kulancaz Biri Açik Açik Yassin Ya
 

gsl122

Üye
selam iskoot ile skype tan görüntülü görüşebiliyormuyuz
 

zoor

Üye
tesekkurler

--------------- Ekleme ---------------

ii de arkadaş p990i yuklenemiyor
 

garga

Üye
Bu program süper bişi