isimsiz klasör oluşturma

    Konu Sahibi
isimsiz klasör oluşturma
masaüstü>sağ tıkla>yeni klasör oluştur.
evet klasörü oluşturduk.Şimdi klasöre sağ tıklayıp ad değiştir diyoruz.F2 tuşuna basıyoruz.Sonra alt+255 kombinasyonunu yapıyoruz ve enter’e basıyoruz.İsimsiz klasörümüz oluşturuldu.
 
Tepkiler: mekanik

Aziz™

Üye
sağol ama f2 ye basmaya gerek yok hatta önce klasöre ad vermeyede gerek yok direk klasör oluşturunca ad istiyorya o zaman alt + 255 yapıp entere bas gene olur
 

5310c3

Üye
BENDEN BİRDE EKLEME ARKADASLAR İSİMSİZ KLASÖR OLUSTURDUKDAN SONRA SİMGE DEĞİŞTİR DİYİN VE ORADA HİC BİR ŞEY OLMAYAN SİMGE WAR ONU DEĞİŞTİRİN KLASÖR TAMAMEN GİZLENİR VE SADECE ctrl + a YAPINCA GÖRÜNÜR

--------------- Ekleme ---------------

BİR TEŞEKKÜR YETERLİ
 

mekanik

Üye
sağolasın kardeşim...