Isim değişikliği

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Isim değişikliği
Arkadaşlar ismimi

"DaNqeR_Hıqh_VoLTaqe27"

yapsam nasıl olur? Fikir alayım

yada

LoW_VoLTaqe = ALÇAK GERİLİM
 

ali_gfb_1907

jix olur
 
Düzgün yazsaydın iyi olabilirdi
 
    Konu Sahibi
peki LoW_VoLTaqe nasıl olur ALÇAK GERİLİM
 

-Emre

Üye
Bence kesinlikle ismini değiştir. Ne o öyle ergen gibi =)
 

Turan

Üye
türkçe bişey yapsan
 

ali_gfb_1907

yüksek voltaj

- - - Eklendi - - -



 

ali_gfb_1907

her neyse işte
 
Tamam Amirim tamam Sustum
 
Tepkiler: x-scarface

Nextman

Emekli Yönetici
40.baskı.Birbirinize hitap ederken kullandığınız kelimelere dikkat edin burası bir forum.Hatırlatırım
 
Tepkiler: x-scarface, Oğuzhan ve Byhaydar
    Konu Sahibi
sait abi elin değmişken konuya kilit vur moralim bozuldu
 

Nextman

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: x-scarface
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...