İran, uçan daire yaptı!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İran, uçan daire yaptı!


İran, uzaktan kumandayla hareket eden uçan daire yaptı. “Zuhal” adı verilen uçan daire İran’ın dini lideri Ayetullah Ali Hamaney tarafından hizmete sokuldu.

Fars Haber Ajansı’nın haberine göre, İran Havacılık ve Uzay Endüstrisi tarafından geliştirilen uçan daire ilk olarak gözetleme ve keşif faaliyetlerinde kullanılacak.

Uçan dairede otomatik pilot sistemi ile GPS ve 10 megapiksellik iki görüntü sistemi bulunuyor. “Zuhal” aldığı görüntüleri anında yerdeki kumanda merkezine gönderebiliyor.

Büyük bir tava büyüklüğünde olan uçan daire açık havada olduğu gibi kapalı mekanlarda da uçabiliyor.
 

zaza

Üye
adamlar kafayı sıyırmış
 
Aslında pek zor birşey değil normal bir uçak motorunu dairenin içine koysan yine olur
 

TheORCUN

Üye
Ahahahha 10megapixel mi?!! N8'im benim, 12 MegaPixel
 

'Davut

Üye
Kendi ülkelerine Adam mı kaçırçaklarmış...?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
10 MP mi.. Saka gibi..
 

.BlueTR

Üye
aferin bi bunu yapmadılar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...