Iptal..silinebilir..

tarxhn

Üye
suan yüklüyorum. ona göre yorum yaparım
 
teşşekürler
 
Tepkiler: Makale_Helvetia
güzel olmuş ama bataryayi biraz içiyor mu ne?
 
    Konu Sahibi
içmemesi lazım dostum normal kullanımda ortalama 1.5 gün gitmesi lazım.
 

nihatt52

Üye
kardeş iyi güzel yapmışında kameraya normal giriyor çıkarken siyah ekran geliyo 5 6 saniye sonra ana menu geliyo c6-01 de
 
    Konu Sahibi
farklı bir cfw ile denedim hatta bazı modları çıkardım ama sonuç gene aynı..bende benim telde sorun var diyordum..sende de aynısı olmuş..biraz daha araştırıp düzeltirim..kamera ile ilgili hiçbir mod yüklemedim halbuki..neden böyle oldu anlamadım..
 

nihatt52

Üye
kardes o kameranın açılış skin görüntüsünü çıkışınamı ekledin acaba bazen çıkarken açılış grüntüsü geliyorda

- - - Eklendi - - -

yinede saolasn düzeltrsen squfadan bizeeede hqber verirmisn
 
    Konu Sahibi
söylediğim gibi kamera ile ilgili hiçbir düzenleme Yapmadım..ama Gene de kontrol ederim.
 
ben ana ekranima widget ekleyemiyorum. Sizde de öyle mi?

- - - Eklendi - - -

soft format attım düzeldi
 
    Konu Sahibi
widget eklemede sorun yok.nitekim düzelmiş de. Yazılımla problemi olanlar yüklemeyı dikkatli yapsınlar.
 
Yalnız batarya hızlı bitiyor. Bildiğin ışık hızında..
 
arka planda çok uygulama açık bırakırsan çabuk bitmesi normal.ben de aynısını kullanıyorum 1.5 gün rahat gidiyor.

arka planda sadece whatsapp var, bir kaç gün daha deneyeceğim. Olmazsa artık dönerim başka bi cfwye. Bu cfw çok güzel elinize sağlık
 
    Konu Sahibi
whatsapp normalde de çok götürür zaten sorun olmaması lazım. bir de telefonu kullanma durumuna göre de değişir şarj durumu
 
whatsapp normalde de çok götürür zaten sorun olmaması lazım. bir de telefonu kullanma durumuna göre de değişir şarj durumu

cfwye lafım yok hocam yanlış anlamayın mükemmel sade ve güzel bir cfw ama şarj sorunu bi tek bende var sanırım
 
    Konu Sahibi
istersen bi soft format at öyle yükleme yap.sorunları söyleyeceksin tabiki dostum.
 
Tepkiler: furkitare
    Konu Sahibi
beğendiğine sevindim dostum.güle güle kullan
 
biriniz bana yardımcı olabilirmi acaba ya ben bunu yükleyemedim