Makale_Helvetia Üye Konu Sahibi turhanlı' Alıntı: nokia 500 e olurmu bu Genişletmek için tıkla ... hayır sadece c6-01 için - - - Eklendi - - - tarxhn' Alıntı: suan yüklüyorum. ona göre yorum yaparım Genişletmek için tıkla ... beklerim
turhanlı' Alıntı: nokia 500 e olurmu bu Genişletmek için tıkla ... hayır sadece c6-01 için - - - Eklendi - - - tarxhn' Alıntı: suan yüklüyorum. ona göre yorum yaparım Genişletmek için tıkla ... beklerim
Makale_Helvetia Üye Konu Sahibi içmemesi lazım dostum normal kullanımda ortalama 1.5 gün gitmesi lazım.
nihatt52 Üye kardeş iyi güzel yapmışında kameraya normal giriyor çıkarken siyah ekran geliyo 5 6 saniye sonra ana menu geliyo c6-01 de
kardeş iyi güzel yapmışında kameraya normal giriyor çıkarken siyah ekran geliyo 5 6 saniye sonra ana menu geliyo c6-01 de
Makale_Helvetia Üye Konu Sahibi farklı bir cfw ile denedim hatta bazı modları çıkardım ama sonuç gene aynı..bende benim telde sorun var diyordum..sende de aynısı olmuş..biraz daha araştırıp düzeltirim..kamera ile ilgili hiçbir mod yüklemedim halbuki..neden böyle oldu anlamadım..
farklı bir cfw ile denedim hatta bazı modları çıkardım ama sonuç gene aynı..bende benim telde sorun var diyordum..sende de aynısı olmuş..biraz daha araştırıp düzeltirim..kamera ile ilgili hiçbir mod yüklemedim halbuki..neden böyle oldu anlamadım..
nihatt52 Üye kardes o kameranın açılış skin görüntüsünü çıkışınamı ekledin acaba bazen çıkarken açılış grüntüsü geliyorda - - - Eklendi - - - yinede saolasn düzeltrsen squfadan bizeeede hqber verirmisn
kardes o kameranın açılış skin görüntüsünü çıkışınamı ekledin acaba bazen çıkarken açılış grüntüsü geliyorda - - - Eklendi - - - yinede saolasn düzeltrsen squfadan bizeeede hqber verirmisn
Makale_Helvetia Üye Konu Sahibi söylediğim gibi kamera ile ilgili hiçbir düzenleme Yapmadım..ama Gene de kontrol ederim.
furkitare Üye ben ana ekranima widget ekleyemiyorum. Sizde de öyle mi? - - - Eklendi - - - soft format attım düzeldi
ben ana ekranima widget ekleyemiyorum. Sizde de öyle mi? - - - Eklendi - - - soft format attım düzeldi
Makale_Helvetia Üye Konu Sahibi widget eklemede sorun yok.nitekim düzelmiş de. Yazılımla problemi olanlar yüklemeyı dikkatli yapsınlar.
widget eklemede sorun yok.nitekim düzelmiş de. Yazılımla problemi olanlar yüklemeyı dikkatli yapsınlar.
Makale_Helvetia Üye Konu Sahibi furkitare' Alıntı: Yalnız batarya hızlı bitiyor. Bildiğin ışık hızında.. Genişletmek için tıkla ... arka planda çok uygulama açık bırakırsan çabuk bitmesi normal.ben de aynısını kullanıyorum 1.5 gün rahat gidiyor.
furkitare' Alıntı: Yalnız batarya hızlı bitiyor. Bildiğin ışık hızında.. Genişletmek için tıkla ... arka planda çok uygulama açık bırakırsan çabuk bitmesi normal.ben de aynısını kullanıyorum 1.5 gün rahat gidiyor.
furkitare Üye Makale_Helvetia' Alıntı: arka planda çok uygulama açık bırakırsan çabuk bitmesi normal.ben de aynısını kullanıyorum 1.5 gün rahat gidiyor. Genişletmek için tıkla ... arka planda sadece whatsapp var, bir kaç gün daha deneyeceğim. Olmazsa artık dönerim başka bi cfwye. Bu cfw çok güzel elinize sağlık
Makale_Helvetia' Alıntı: arka planda çok uygulama açık bırakırsan çabuk bitmesi normal.ben de aynısını kullanıyorum 1.5 gün rahat gidiyor. Genişletmek için tıkla ... arka planda sadece whatsapp var, bir kaç gün daha deneyeceğim. Olmazsa artık dönerim başka bi cfwye. Bu cfw çok güzel elinize sağlık
Makale_Helvetia Üye Konu Sahibi whatsapp normalde de çok götürür zaten sorun olmaması lazım. bir de telefonu kullanma durumuna göre de değişir şarj durumu
whatsapp normalde de çok götürür zaten sorun olmaması lazım. bir de telefonu kullanma durumuna göre de değişir şarj durumu
furkitare Üye Makale_Helvetia' Alıntı: whatsapp normalde de çok götürür zaten sorun olmaması lazım. bir de telefonu kullanma durumuna göre de değişir şarj durumu Genişletmek için tıkla ... cfwye lafım yok hocam yanlış anlamayın mükemmel sade ve güzel bir cfw ama şarj sorunu bi tek bende var sanırım
Makale_Helvetia' Alıntı: whatsapp normalde de çok götürür zaten sorun olmaması lazım. bir de telefonu kullanma durumuna göre de değişir şarj durumu Genişletmek için tıkla ... cfwye lafım yok hocam yanlış anlamayın mükemmel sade ve güzel bir cfw ama şarj sorunu bi tek bende var sanırım
Makale_Helvetia Üye Konu Sahibi istersen bi soft format at öyle yükleme yap.sorunları söyleyeceksin tabiki dostum.
furkitare Üye Makale_Helvetia' Alıntı: istersen bi soft format at öyle yükleme yap.sorunları söyleyeceksin tabiki dostum. Genişletmek için tıkla ... Şimdi baştan yükleyeceğim sanırım Bu cfwden şaşmam diyebilirim, mükemmel
Makale_Helvetia' Alıntı: istersen bi soft format at öyle yükleme yap.sorunları söyleyeceksin tabiki dostum. Genişletmek için tıkla ... Şimdi baştan yükleyeceğim sanırım Bu cfwden şaşmam diyebilirim, mükemmel