Iptal..silinebilir..

arkadaslar merhaba ben yenı nokıa kullanıcısıyım ve c6-01 belle refresh kullanıyorum ve hacklemek ıstıyorum cıhazı ucretlı uygulamaları yukleyebılmem ıcın.bu cfw yı yukledıgımde hack de yapmıs oluyormuyum ve yuklenmesı hakkında hıcbır bılgım yok.phoenıx dedıgınız uygulamayı sımdı duydum yaparım kesın elımden kurtulamaz ama yapamazsam yardımınız ısterım
 
    Konu Sahibi
phoenix ile flash atarak yüklüyorsun bunu da zaten.evet cfw hacklidir imzasız uygulamaları da yüklersin.yapamazsan soyle teamden yardımcı olayım.
 

uzeyir45

Üye
eline sağlık kardeşim yukledım 10 üzerinden 10 en çokta kapanısta hoşça kalın var o güzel olmuş
 
arkadaşlar ben çok yüklemek istiyorum c6-01 siyah var yüklenmesine dair videolar izledim ama pek yatmadı aklıma yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim..
 
    Konu Sahibi
eline sağlık kardeşim yukledım 10 üzerinden 10 en çokta kapanısta hoşça kalın var o güzel olmuş



güle güle kullan dostum umarım memnun kalırsın






- - - Eklendi - - -

arkadaşlar ben çok yüklemek istiyorum c6-01 siyah var yüklenmesine dair videolar izledim ama pek yatmadı aklıma yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim..

bana özelden ulaş sana team viewer'dan yardımcı olurum. öncelikle ilk sayfadaki cfw yi indir ve phoenix programını indir,gerisi bende
 

gececi61

Üye
phoenix ile flash atarak yüklüyorsun bunu da zaten.evet cfw hacklidir imzasız uygulamaları da yüklersin.yapamazsan soyle teamden yardımcı olayım.

çalışman için eline sağlık indiyorum şimdi yükleyip deneyeceğim yanlız şu batarya iconu renkli ya onu nasıl orjinali gibi yapabiliriz onun için mi mod veya başka bişey varsa bana yollayıp nasıl yapacağımı anlatırsan cok cok sevinirim ))) şimdiden teşekkürler
 
    Konu Sahibi
orjinal batarya avkon2.mif i rofs2 de resource/apps içine atman lazım nokia cooker ile.forumda aratırsan bulursun
 
Teşekkürler kardeşim ellerine emeğine sağlık inş. deneme fırsatı bulur ve deneriz saol
 
    Konu Sahibi
​umarım hoşuna gider dostum denemeni tavsiye ederim
 

kacali

Üye
başarılı bir çalışma. Teşekkürler
 
    Konu Sahibi
bir kaç yenilik yaptım

- işaret ile belirttiklerim yeni eklenen özelliklerdir.
 

erhanred

Üye
başka cf ye mega bass yamasını nasıl aktif yaparız mod olarak bide arapça dili nasıl ekleriz
 

0343434

Üye
Güzel gözüküyor.Şimdi indirip deneyeceğim.
 
    Konu Sahibi
arapça dil mevcut bu cfw de ancak yazma dili olarak mevcut.

mega bass effect patch dosyasını bulup rofs2 de patches klasörüne atarsan çalışır
 
    Konu Sahibi
forumda aratırsan nokia symbian telefonlara yazılım yükleme diye oradan yapabilirsin. phoenix programını kullanacaksın.yapamazsan bana pm at team'den yardımcı olurum
 
    Konu Sahibi
cfw n8 için de yapılmıştır..isteyen ilk sayfadan yükleyebilir.
 
    Konu Sahibi
c6-01 için birkaç küçük değişiklik yapıldı. uda hacmi yenilendi ve rofs2 rofs3 core fazla ebatları küçültüldü.telefon hafızası arttırıldı.
 

tarxhn

Üye
son cwf için saolasın