Iptal..silinebilir..

    Konu Sahibi
kullanmanız için paylaştım sakınca ne demek küçük oynamalar yaptım fazla cafcafli değil bir parça hızlandırdım sistemi o kadar.cpu ram optimizasyonu yapmadım batarya çabuk bitmesin diye.
 
    Konu Sahibi
​ilk sayfada resimler ve link güncellendi
 

tarxhn

Üye
yok tutar aslında fakat özellik cok yazmamıssın ya ondandır. ben indirip yüklüyeyim sistem stabil ve hızlı olsun birde hackli yetiyor bana saolsın

- - - Eklendi - - -

birde başlıgın yanına son güncelleme tarihini at millet eski güncellemedir diye bakmıyordur. benden soylemesi
 
    Konu Sahibi
olan özellikleri yazdım fazla bir oynama yapmadım söylediğim gibi.dene bakalım yorumunu yazarsın
 

okanbiz

Üye
Dostum şu cfw nin özelikklerinde wifi hassasiyeti artırılmış diyo bu nası oluyo pek inanasım gelmedi
 
    Konu Sahibi
10 wifi bulacağına 12,13 buluyor az biraz daha çekimi artıyor hepsi bu
 
Merhaba arkadaşım ben im tel de refresh yüklü telden güncelleme yapmıştım şimdi bu cwf nasıl yükleyebilir im pc ye yedekleme yapmam gerekiyor mu yardımcı olursan sevinirim
 
Yazma dillerini nasil yaptin ben 2 den fazla yapamiyorum
 

erhanred

Üye
link ölü kardeşşş bi yenilesen bide mesaj baloncukları renkli mi
 

zalade

Üye
nokia c6-01 kullanıyorum android kadar kullanışlı değil

galaxy s2 ile değiştirmeyi düşünüyorum
 
    Konu Sahibi
konuya uzun zamandır bakmıyordum link yenilendi..batarya ikonu renkli oldu ve mesajlaşma baloncukları i phone tarzı yapıldı..resimler de eklendi ilk sayfadan bakabilirsiniz..hiçbir problemi yok şu an cihazda kullandığım mevcut cfwdir.

- - - Eklendi - - -

Merhaba arkadaşım ben im tel de refresh yüklü telden güncelleme yapmıştım şimdi bu cwf nasıl yükleyebilir im pc ye yedekleme yapmam gerekiyor mu yardımcı olursan sevinirim

forumda yükleme anlatımı var kardeşim phoenix ile.yapamam diyorsan team viewerdan yardımcı olurum.


- - - Eklendi - - -

Yazma dillerini nasil yaptin ben 2 den fazla yapamiyorum
ben de kurtuluş abinin cfw'den almıştım yazı dillerini..rofs2 de uygun yerlere attın mı çıkıyor hepsi
 

ali_ykr

Üye
pardon nasıl yükleniyor acaba
 
    Konu Sahibi
​pm attım dostum..yapamazsan team den yardımcı olurum
 

Anil-D

Üye
krds rica etsem radyn dondurme modunu bna atarmısın