İphone'da Yüklediğim Programlar Çalışmıyor

CyB3r

Üye
    Konu Sahibi
İphone'da Yüklediğim Programlar Çalışmıyor
İphone Aldım 3-4 Ay Kullandım Sonra İphone Açılmamaya Başladı ve Sonunda Hiç Açılmadı.Bende Telefoncuya Götürdüm ve Format Atmış sonra başka bir sorunla karşılaştım.Program Yükleyince Açılıyor fakat 1 saat sonra program açılmıyor hatta bütün programlar açılmıyor.Aç Dediğim Zaman Tekrar Menüye Geliyor.Nasıl Yapabilirim Çok Acil Yardım Gerek!!
 

Dawn

Emekli Yönetici
eger butun programlar hepsi birden acılmıyorsa siste olarak bir hatası vardır restore etmen lazım yanlız dikkat et eger cihazın yurt dışından gelmiş j.b unlock edililmiş se restore etmen için 3.1.2 versiyonunu bulup yuklemen lazım sakın ituneste direk restore etme yoksa cihaz kapanır açılmazz
 

CyB3r

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Ama Restore Fln Ne Demek ? Evet Yurt Dışından Geldi